کد خبر : 1612923 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:01 | 865 بازدید | 0 دیدگاه

تعامل خوبی با باشگاه سپاهان داریم؛

عرب: وارد حواشی نیمه‌نهایی جام حذفی نمی‌شویم

ایرج عرب می گوید موضع باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار نیمه نهایی دوری از حاشیه است و این باشگاه تابع تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ خواهد بود

عرب: وارد حواشی نیمه‌نهایی جام حذفی نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر السد در جمع خبرنگاران حاضر شد و حرف هایش را در رابطه با حواشی دیدار پیش رو برابر سپاهان آغاز کرد: باشگاه پرسپولیس همیشه از حواشی دوری کرده و فکر می‌کنم یکی از مهمترین دلایل موفقیت ما پرهیز از حواشی بوده است. در مورد بازی با سپاهان هم باید بگویم که ما در همه‌ی موارد تابع مقامات فدراسیون هستیم و هرآنچه که قانون بگوید اجرا می‌کنیم. ما تابع قانون هستیم و به هیچ وجه وارد حاشیه نمی‌شویم.


عرب در پاسخ به این سوال که آیا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات بازی رفت به دنبال برگزاری جلسه با مدیران سپاهان هستند یا خیر بیان کرد: قطعاً همین‌طور است. سپاهانی‌ها قهرمانی ما را تبریک گفتند و ما هم پاسخ آنها را دادیم. ما در یک تعامل بسیار خوب با باشگاه سپاهان هستیم. امیدواریم که بتوانیم یک فضای بسیار مناسب به وجود بیاوریم و فقط یک فوتبال پرنشاط ببینیم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برانکو لیستی داده است، تصریح کرد: برانکو تا به این لحظه لیستی به ما نداده است.


 عرب در مورد پرداختی های باشگاه به بازیکنان و کادر فنی هم عنوان کرد: ما دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم و یک پرداختی هم به آقای برانکو. البته یک پرداختی کوچک هم به خارجی‌های باشگاه مانده است که ظرف چند روز آینده منابع مالی آن را تأمین و پرداخت می‌کنیم.


مدیرعامل پرسپولیس در مورد خروجی های احتمالی تیم هم صحبت کرد و افزود: برای اینکه تمرکز بازیکنان به‌هم نخورد هیچ موضوعی در حوزه نقل‌وانتقالات بازیکنان تا زمانی که مسابقات جام حذفی به اتمام نرسد، مطرح نخواهد شد.


در نهایت سوال آخر از عرب در مورد شرایط محمد نادری بود؛ اینکه باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن با باشگاه بلژیکی مذاکره خواهد کرد یا خیر. مدیرعامل پرسپولیس در این مورد گفت: باید نظر آقای برانکو را درباره نادری بدانیم و پس از آن وارد این موضوع می‌شویم.

دیدگاه‌ها