کد خبر : 1612793 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:10 | 779 بازدید | 0 دیدگاه

در صورت برگزاری؛ ذوبی‌ها برای آقایی 1 امتیاز می‌خواهند

تیم ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها نماینده ایران محسوب می شود. شاگردان منصوریان در صورتی که دیدارشان برابر النصر عربستان برگزار شود با یک امتیاز هم می توانند در صدر باقی بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز خواهد شد و با توجه به رو به پایان بودن بازی های مرحله گروهی، می توان گفت ذوبی ها تنها تیم ایرانی هستند که توانستند از گروه خود صعود کنند.


ذوب‌آهن ایران، النصر عربستان، الزورا عراق و الوصل امارات چهار تیم حاضر در این گروه هستند که پیش از رسیدن به بازی های هفته پایانی تکلیف تیم های صعود کرده را مشخص کردند. ذوبی ها به علاوه النصر دو تیم صعود کننده از این گروه هستند که سه‌شنبه در آخرین دیدار به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا با نتیجه به دست آمده تکلیف تیم صدرنشین گروه اول را مشخص کنند.


البته ذکر این نکته نیز ضروری به نظر می رسد که پیش از این قرار بود دیدار این دو تیم فردا شب از ساعت 22:30 در ورزشگاه کربلا برگزار خواهد شد. اما دقایقی پیش خبری مبنی بر اینکه مسئولان عراقی اجازه برگزاری دیدار در ورزشگاه کربلا را به ذوبی ها ندادند و هنوز درباره برگزاری دیدار این تیم هیچ چیزی جنبه رسمیت به خود نگرفته است.

 

ذوبی ها تاکنون توانستند 11 امتیاز به دست بیاورند و النصری ها 9 امتیاز کسب کردند و با این حساب نماینده ایران در صورت کسب یک تساوی نیز به عنوان تیم اول صعود می کنند و تنها در صورت شکست در رده دوم جدول رده بندی قرار می گیرند.

 

1407343

دیدگاه‌ها