کد خبر : 1612602 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 17:11 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان خوش فصل برای گوچی؛

پنالتی قهرمانی سیدنی را قوچان‌نژاد زد

مهاجم ایرانی اف. سی. سیدنی پنالتی آخر تیمش برابر پرث گلوری را به ثمر رساند تا به قهرمانی در اِی لیگ استرالیا برسند.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه فینال اِی لیگ استرالیا، تیم اف. سی. سیدنی که برای دومین بازی پیاپی رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۳ امروز در استادیوم اوپتوس به مصاف پرث گلوری، صدرنشین دور اول این رقابت‌ها رفت.

 

پرث گلوری که در ۲۷ بازی مرحله نخست اِی لیگ استرالیا با ۸ امتیاز بیشتر از یاران قوچان‌نژاد به صدرنشینی رسیده بود و به دلیل امتیاز میزبانی در مسابقه امروز که ۵۶ هزار و ۳۷۱ تماشاگر در ورزشگاه زیبای اوپتوس حضور داشتند از شانس بیشتری برای کسب قهرمانی بهره می‌برد، در ۹۰ دقیقه نتوانست گلزنی کند تا دو تیم با تساوی بدون گل به وقت‌های اضافه بروند.

 

1407119

 

اف. سی. سیدنی از دقیقه ۹۵ رضا قوچان‌نژاد را به‌عنوان دومین بازیکن تعویضی در ترکیب داشت و به دنبال زدن گل برتری بود که آنها نیز نتوانستند دروازه پرث گلوری را باز کنند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

آدام لی فاندر، برندون اونیل و رابرت گرانت سه پنالتی اول اف. سی. سیدنی را تبدیل به گل کردند و در سمت مقابل پرث گلوری تنها یک گل از سه پنالتی به ثمر رساند تا یاران گوچی این فرصت را داشته باشند با گل کردن پنالتی چهارم به برتری دست یابند.

 

قوچان‌نژاد که نیم‌فصل چندان موفقی در اف. سی. سیدنی نداشت و تنها یک گل در ۱۰ مسابقه به ثمر رسانده بود، چهارمین پنالتی تیمش را زد که با شوت محکم به سمت راست این ضربه را تبدیل به گل کرد تا سیدنی با برتری ۴ بر یک در ضربات پنالتی مقابل پرث گلوری به قهرمانی در اِی لیگ استرالیا برسد.

1407118

 

1407120

 

دیدگاه‌ها