کد خبر : 1606539 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 15:15 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره یونایتد: این بازیکنان را بیرون کنید

شکست تحقیرآمیز منچستریونایتد در زمین اورتون بازتاب بسیار گسترده ای در انگلیس داشت و ستاره های این تیم مورد انتقاد شدید کارشناسان قرار گرفتند.

اسطوره یونایتد: این بازیکنان را بیرون کنید

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در حالی به زمین اورتون رفته بود که نیاز حیاتی به کسب سه امتیاز بازی داشت. پس از حذف از لیگ قهرمانان، تنها امید شیاطین سرخ تا انتهای فصل به کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. یونایتد با قرار داشتن در رده ششم جدول به گودیسون پارک رفت و با 4 گل خورده آنجا را ترک کرد. عملکرد بازیکنان یونایتد در این بازی بسیار پایین تر از انتظارات بود.

 

 

1331789

 

 

پس از بازی گری نویل، کاپیتان سابق منچستر یونایتد در انتقاد تند از بازیکنان یونایتد به اسکای اسپورتس گفت:« صادقانه بگویم از اینکه اوله گنار سولسشر(سرمربی) در پایان بازی به جای بازیکنان عذرخواهی کرد، بسیار عصبانی شدم. سال هاست می گویم که اگر در باغچه ای علف هرز وجود دارد، باید آن را از بین برد. اگر بازیکنی در تیم نقش علف هرز را دارد، نیز باید کنار گذاشته شود. نیازی نیست اسامی بازیکنانی که تعهد و کیفیت لازم را در بازی ها نشان نمی دهند، عنوان کنم. آنها هر روز در روزنامه ها و شبکه های اجتماعی هستند. آنها سخت تلاش نمی کنند و تعهد لازم را نشان نمی دهند. استعداد را فراموش کنید، تعهد اگر در بازیکن نباشد، باید کنار گذاشته شود.

در یک سال یا یک سال و نیم اخیر، عقیده ام این بود که باید بازیکنان مستعد را به هر قیمتی حذف کرد اما اشتباه می کردم. باید استعداد را فراموش کرد. اگر بازیکنی تعهد لازم به پیراهن باشگاه را ندارد، همان بهتر که اصلا نباشد.»

 

 

1399881

 

 

نویل ادامه داد:« به بازیکنان لیورپول یا منچسترسیتی نگاه کنید. درهمین دو بازی اخیرشان همه دیدند که در زمین، تمام توان شان را برای پیروزی تیم گذاشتند. آنها هر هفته برای موفقیت تیم شان تلاش می کنند و عرق می ریزند. در نیمه اول، بازیکنان اورتون 4 کیلومتر بیشتر از بازیکنان یونایتد دوندگی داشتند. آنها مثل بازیکنان بزرگترین دشمن شان یعنی لیورپول، برای هر اینچ از زمین جان خود را می دادند.

صادقانه بگویم که تماشای بازی یونایتد شرم آور و آزاردهنده بود. چندی پیش گفتم که هواداران باید کنار مورینیو باشند اما آنها او را نمی خواستند. هواداران حالا خواهان برکناری سولسشر نیستند ولی خیلی از بازیکنان زیر ذره بین هستند و ادامه حضورشان در باشگاه، به خطر افتاده است. معتقدم سولسشر در هیچ زمینه ای مقصر نیست و این بازیکنان هستند که در شکست های اخیر باید ملامت شوند. هنوز هم اعتقاد دارم که ایده های سولسشر می تواند یونایتد را به روزهای اوجش برگرداند.»

 

شکست یونایتد هفتمین شکستش در 9 بازی اخیر بود و باعث شد تا این تیم در همان رده ششم باقی بماند. از بخت خوب یونایتد، تیم های بالاتر یعنی آرسنال و تاتنهام نیز این هفته شکست خوردند و آنها همچنان شانس کسب سهمیه را دارند.

 

 

1399883

دیدگاه‌ها