کد خبر : 1609113 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:39 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات اینتر و یوونتوس برای انتقال ایکاردی

یوونتوس اولین پیشنهاد رسمی خود را برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر را ارسال کرده است.

آغاز مذاکرات اینتر و یوونتوس برای انتقال ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های تورینی مدعی شدند مدیران دو باشگاه اینتر و یوونتوس این هفته در لندن در مورد احتمال انتقال مائورو ایکاردی به تورین دیدار کرده اند. مدیران یوونتوس مشتاق هستند 60 میلیون یورو برای جذب مهاجم آرژانتینی اینتر پرداخت کنند، اما اینتر برای فروش ایکاردی به رقمی کمتر از 80 میلیون یورو راضی نخواهد شد.

 

البته یک بند آزادسازی 110 میلیون دلاری در قرارداد ایکاردی وجود دارد که در دو هفته اول ماه جولای فعال خواهد شد اما این بند فقط برای انتقال ایکاردی باشگاه های خارج از سری آ است و یوونتوس نمی تواند از آن بهره گیرد.

 

1398095

 

یوونتوس امیدوار است که ایکاردی را به قیمتی ارزان جذب کند، زیرا تا امروز هیچ پیشنهاد دیگری از باشگاه های بزرگ اروپایی برای او ارسال نشده و مدیران اینتر نیز علاقه ای به پرداخت حقوق 10 میلیون یورویی مورد نظر مائوریتو ندارند.

 

البته امروز نشریه آ.اس نیزمدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن در تلاش برای معاوضه با اینتر بر سر مائورو ایکاردی و ادینسون کاوانی است و با توجه به تمایل بیشتر نراتزوری به انتقال ایکاردی به جایی خارج از ایتالیا، ممکن است این معامله در ماه های آتی جدی تر دنبال شود.

دیدگاه‌ها