کد خبر : 1611454 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:09 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

سیف‌اللهی: پول نداریم، اما کم‌فروشی نمی‌کنیم

وینگر تکنیکی پارس جنوبی جم می گوید تیمش مقابل پرسپولیس با همه وجود به میدان می رود و تلاش خود را برای موفقیت به کار می گیرد.

سیف‌اللهی: پول نداریم، اما کم‌فروشی نمی‌کنیم

روح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش در فاصله چند روز مانده به دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. مقابل تراکتورسازی یک بازی خیلی خوب انجام دادیم که اگر بدشانس نبودیم حتی برنده از زمین خارج می شدیم. موقعیت های زیادی روی دروازه تراکتورسازی خلق کردیم، اما متاسفانه به گل نرفت. با این حال نتیجه خوبی در تبریز مقابل چشمان هواداران تراکتور کسب کردیم. تمرینات خود را بعد از این بازی ادامه می‌دهیم و خودمان را آماده می کنیم تا مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی انجام دهیم.


وی درباره تقابل با پرسپولیس و اینکه چشم همه فوتبالی ها به این مسابقه است تا تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شود، گفت: قطعا حساسیت این بازی را همه می دانند اما ما دوست نداریم به این موضوع توجه کنیم. قطعا مقابل پرسپولیس کار سختی داریم، چون تیمی که دو سال متوالی قهرمان شده و نایب قهرمان آسیا است قدرتش برای همه مشخص است. با این حال ما برای موفقیت به زمین می رویم. تلاش می کنیم تا بازی همیشگی خود را انجام دهیم و بدون توجه به حواشی کارمان را جلو ببریم. امیدوارم بتوانیم هواداران خود را راضی کنیم.


بازیکن تکنیکی پارس جنوبی با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون خودش، مهدی تارتار و برخی پرسپولیسی های سابق تیمش تاکید کرد: من سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارم و همه می‌دانند من به این تیم علاقمند هستم ولی در حال حاضر بازیکن پارس جنوبی هستم و هیچ ‌وقت برای تیمم کم نمی‌گذارم. همیشه هر چه در توان داشتم برای تیمم گذاشتم و روز پنجشنبه نیز همینگونه خواهد بود. شک نکنید بهترین بازی ام را انجام خواهم داد.


سیف اللهی ادامه داد: تیم ما تاکنون در بین همه تیم های لیگ برتر کمترین پرداختی را به بازیکنان و کادر داشته است؛ ما فقط 35 درصد پول گرفتیم و شرایط سختی را تجربه می کنیم. شاید هر تیمی جای ما بود، تا الان بهم می ریخت ، اما می بینید که با غیرت ، اتحاد و رفاقتی که نزد همه اعضای تیم پارس جنوبی است ما در هر بازی عملکردی خوب ارائه می دهیم . از این رو ما تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ داریم و برای اینکه حق به حقدار برسد، تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی خود را انجام دهیم. به عبارت بهتر ما پول نداریم، اما جلوی پرسپولیس هرگز کم‌فروشی نمی کنیم و با تمام وجود به میدان می رویم.


وی درباره اینکه در بازی رفت بعد از گل زدن به پرسپولیس مچ بند قرمز بوسید، تاکید کرد: دوست ندارم به گذشته برگردم، اما من در همان بازی هم اگر می خواستم کم کاری کنم، پنالتی ام را گل نمی کردم. من گل زدم چون به تیمم تعهد دارم و بعد به خاطر علاقه ام به پرسپولیس مچ بند قرمز رنگ را بوسیدم. اتفاقات آن بازی تمام شده و رفته و الان فقط روی بازی پنجشنبه تمرکز کرده ایم.


سیف اللهی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر پنجشنبه به پرسپولیس گل بزند، خوشحالی می کند، گفت: خیر، خوشحالی نمی کنم.


وی در پایان افزود: شک نکنید همه اعضای تیم ما از آقای تارتار گرفته تا بازیکنان و سایر کادر اجرایی و فنی با تمام وجود کارمان را انجام می دهیم و هدف همه مان موفقیت مقابل پرسپولیس است. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و هواداران واقعی پارس و مردم جم را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها