کد خبر : 1571597 | 05 آذر 1397 ساعت 19:50 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

با نکونام پیشرفت خوبی می‌کنیم

گولیسیانی: با حمایت تماشاگران سپیدرود را می‌بریم

مدافع تیم نساجی مازندران می‌گوید گلی که به صنعت نفت آبادان زد محصول تمرینات نساجی و برنامه های جواد نکونام سرمربی تیم روی ضربات ایستگاهی است.

گولیسیانی: با حمایت تماشاگران سپیدرود را می‌بریم

به گزارش "ورزش  سه" تیم نساجی  مازندران در هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر با نتیجه 1-1 مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد تا در دقایق پایانی سه امتیاز شیرین را از دست بدهد و از رسیدن به جمع هشت تیم بالای جدول بازبماند.  تک گل شاگردان نکونام در این دیدار را گوولسیانی به ثمر رساند تا با چهار گل زده به عنوان بهترین گلزن نساجی شناخته شود. این مدافع گرجستانی که تا به اینجای جز خارجی‌های خوب لیگ برتر بوده در رابطه با این مسابقه گفت:


نساجی در این دیدار، نمایش بسیار خوبی از خود ارائه داد و می‌توانست یک برد بسیار شیرین به دست آورد اما در لحظات آخر یک لحظه غافلگیر شدیم و با دریافت گل از کسب یک برد شیرین باز ماندیم. البته تیم ما در چند هفته اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است و به همین علت قصد داشتیم دومین برد پیاپی خود را کسب کنیم  که این اتفاق رخ نداد. اما این را می‌توانم با قطعیت بگویم که نساجی با حمایت طرفدارانش در مسابقات باقی مانده از نیم فصل اول و بازی‌های نیم فصل دوم نتایج بهترین کسب می‌کند و جایگاه مناسبی دست پیدا خواهد کرد.


وی در ادامه گفت:
سرمربی نساجی به همراه کادرفنی ما بسیار حرفه‌ای کار می‌کنند و هر روز تقریبا وقت بسیار زیادی را به پای نساجی مازندران می‌گذارند. خیلی خوشحال هستم که با مربی جوان و با دانشی همانند نکونام کار می‌کنم. تمامی بازیکنان به دنبال این هستند که با ارائه نمایش خوب و کسب نتایج مورد نظر علاوه بر اینکه تلاش کادر فنی را به نتیجه می‌رسانند، زحمات خود را هم به بار بنشانند و خوشحالی را به طرفداران نساجی تقدیم کنند.
 

 

مدافع تیم نساجی در خصوص آقای گلی‌اش در این تیم با چهار گل زده گفت:
یکی از تاکتیک‌های مورد نظر کادرفنی استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر است. ما در تمرینات هم بر روی این موضوع خیلی کار می‌کنیم. خیلی خوشحالم که تا به اینجا توانستم زحمات همبازیانم را به ثمر برسانم و دروازه حریفان را باز کنم. اما متاسفم که در دقایق آخر این گل سه امتیازی نشد و فقط با یک امتیاز از آبادان برگشتیم. همانطور که همه بازیکنان در ثبت یک گل موثر هستند و نقش دارند، در باز شدن دروازه هم همه بازیکنان مقصر هستند چون فوتبال یک بازی گروهی است.


گولیسیانی در ادامه بازی با سپیدرود در دربی شمال کشور را سخت دانست و گفت:
ما با تفکری که در تیم حاکیست در هر بازی برای کسب برد پا به میدان می‌گذاریم. دیدار با سپیدرود هم از این قاعده مستثنی نیست اما بازی با تیم‌های پایین جدول همیشه سخت است. سپیدرودی ها به ورزشگاه ما می‌آیند تا هر طور  شده امتیاز به دست آورند. اما نساجی می تواند با حمایت تماشاگرانش برابر حریف خود به پیروزی برسد و از دومین بازی پیاپی خانگی خود با برد خارج شود.

 

دیدگاه‌ها