کد خبر : 1517054 | 23 فروردين 1397 ساعت 22:22 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریس کولمن:

بیل فقط برای رفتن به یک باشگاه بزرگ از رئال می رود

کریس کولمن، سرمربی سابق تیم ملی ولز، اعلام کرد اگر قرار باشد گرت بیل از رئال مادرید جدا شود، تنها برای رفتن به یک باشگاه بزرگ دیگر خواهد بود.

بیل فقط برای رفتن به یک باشگاه بزرگ از رئال می رود

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل که در این فصل هم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد، تنها  در 16 دیدار لالیگا برای رئال به میدان رفت و در دیدار دیشب برابر یوونتوس هم در ابتدای نیمه دوم جای خود را به مارکو آسنسیو داد.

این تعویض بار دیگر شایعات در مورد آینده این ستاره ولزی را تقویت کرد اما جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل، این مسئله را ساخته رسانه های اسپانیایی توصیف کرد.

این در حالی است که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، هم به تازگی اعلام کرد که گرت بیل فصل آینده هم در این باشگاه خواهد ماند. اکنون کریس کولمن که با درخشش بیل، ولز را به نیمه نهایی یورو 2016 رساند، اعلام کرد در صورت ترک برنابئو، مقصد بعدی این بازیکن یک باشگاه بزرگ خواهد بود.

 

 

1277947

 

او به خبرنگاران گفت:" او چند وقت است که در مادرید است؟ 5 سال، درست است؟ بعد از اولین سال حضور او، وقتی من در کنفرانس مطبوعاتی یکی از بازی های تیم ملی ولز شرکت کردم، خبرنگاران از من پرسیدند که " رسانه های اسپانیای چندان از او راضی نیستند، آیا او آینده ای در مادرید دارد؟" اما فکر می کنم او حالا با رئال سه قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورد.

بسیار خب، او دوره خوبی در آنجا داشت و آخرین باری که با او صحبت کردم، او از بودن در مادرید راضی بود. خانواده اش هم در آنجا جا افتاده بودند. آیا او از آنجا به یک باشگاه بزرگتر خواهد رفت؟ باشگاه بزرگتری وجود ندارد اما اگر از رئال جدا شود به یک باشگاه بزرگ دیگر وارد می شود."

بیل تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد و از منچستریونایتد به عنوان مقصد احتمالی او در صورت ترک برنابئو نام برده می شود.

دیدگاه‌ها