کد خبر : 1553851 | 24 شهریور 1397 ساعت 10:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش بی‌ثمر حمودی برابر پارس(عکس)

پیکان در روزی که به تیم سرسخت و دونده پارس جنوبی خورده بود در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رفت.

تلاش بی‌ثمر حمودی برابر پارس(عکس)

به گزارش"ورزش سه" پیکان که در لیگ نتایج نسبتا خوبی به دست آورده به جام حذفی به چشم یک میانبر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا نگاه می کرد اما قرعه باعث شد که در اولین قدم به تیم سرسخت و تاکتیکی پارس جنوبی بخورد و در نهایت برابر این تیم حذف شد.

 


پیکان روز گذشته با وجود داشتن بخش مهمی از بهترین هایش نتوانست در طول صد و بیست دقیقه دروازه پارس را باز کند. علی حمودی که در پایان ضربات پنالتی با کمی مصدومیت همراه دیگر پیکانی ها از ورزشگاه خانگی شان خارج می شد دراین دیدار نیز در دفاع راست پیکان بازی کرد هرچند تا نیمه دوم او زوج همیشگی اش مهدی شیری را در جناح راست نداشت. حمودی در این بازی در بازی و در بسیاری از صحنه ها با مجید علیاری مدافع چپ تیم پارس جنوبی در چالش بود چرا که حمودی یک مدافع راست تهاجمی است اما بعد از مصدومیت علیاری و استفاده تارتار از بازیکن سرعتی مثل روح الله سیف اللهی ، مدافع راست باتجربه پیکان تا حدودی وظایف دفاع بیشتری پیدا کرد و شاید همین موضوع ضرب حملات پیکان را برای برد در این مسابقه گرفت.


پیکان در شبی از جام حذفی کنار رفت که بازیکنان مطرح این تیم درخشان نبودند و این موضوع را می توان از حرف های سرمربی این تیم هم فهمید.   


عکس: مهدی مهران‌نژاد

دیدگاه‌ها