کد خبر : 1624390 | 25 تیر 1398 ساعت 22:51 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو ستاره ذوب مشابه نوراللهی می‌آیند؛

ذوب‌آهن با سربازها مقابل الاتحاد عربستان

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن آخرین وضعیت سه بازیکن سرباز این تیم را تشریح کرد.

ذوب‌آهن با سربازها مقابل الاتحاد عربستان

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن طی دو فصل اخیر مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان را به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی دراختیار نداشت، اما این سه ستاره سبزپوشان پس از دو سال بازی در تراکتور تبریز، شرایط قطعی برای ادامه فعالیت با ذوب‌آهن را طی روزهای اخیر پیدا نکرده بودند.

 

مشکلاتی که برای صدور کارت پایان خدمت سه ستاره ذوب‌آهن وجود داشت و بنابر اعلام آنکه خدمت سربازی آنها به پایان نرسیده بود، موجب شد تا مهدی‌پور، اسماعیلی‌فر و پهلوان شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با ذوب در ابتدای فصل داشته باشند ولی ظاهرا با پیگیری باشگاه اصفهانی این موضوع حل شده است.

 

سعید آذری درباره آخرین وضعیت سربازهای ذوب‌آهن به "ورزش سه" گفت: دو روز قبل جلسه‌ای را با سردار کمالی داشتیم که باید فوق العاده از ایشان تشکر کنم؛ کارهای احسان پهلوان برای سربازی تمام شد و طی یکی، دو روز آینده به جمع ما ملحق می‌شود.

 

او پیرامون وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور عنوان کرد: با توجه به محبت‌هایی که قبلاً هم توسط ستاد کل نیروهای مسلح از قهرمانان ملی پوش و نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه آسیا وجود داشته، قرار شد مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر هم با توجه به سابقه قبلی که برای احمد نوراللهی نیز وجود داشت، در لیگ قهرمانان کنار ما باشند.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: مقرر شد دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور نیز سریعا با صدور امریه ورزشی به جمع ما ملحق شوند.

 

آذری عنوان کرد: تمام تلاش عزیزان ما در ستاد کل نیروهای مسلح این بود که دو قهرمان خوب و ارزشمند ما مقابل الاتحاد عربستان حضور داشته باشند؛ البته حضورشان در زمین بسته به سطح آمادگی جسمانی و نظر سرمربی تیم است ولی فکر می‌کنم کارهای حضورشان در تیم انجام شده است.

دیدگاه‌ها