کد خبر : 1618225 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:37 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از بودجه نقل و انتقالاتی آرسنال

روبرت پیرس، ستاره سابق آرسنال به مدیریت باشگاه هشدار داد بودجه نقل و انتقالاتی 40 میلیون پوندی برای آرسنال به هیچ وجه کافی نخواهد بود.

انتقاد از بودجه نقل و انتقالاتی آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روبرت پیرس، ستاره سابق آرسنال به مدیریت این باشگاه انگلیسی هشدار داده و می‌گوید بودجه نقل و انتقالاتی 40 میلیون پوند که بر اساس گزارشها از سوی آرسنال برای فصل تابستان اختصاص داده شده به هیچ وجه کافی نیست و توپچی‌ها امسال به بودجه زیادی برای خرید بازیکنان جدید نیاز دارند.

 

1260934

 

روبرت پیرس، مهاجم سابق توپچی‌ها در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" در رسانه‌ها خواندم که آرسنال برای نقل و انتقالات بودجه خیلی کمی در نظر گرفته. فقط 40 میلیون پوند. این مبلغ به نظر من به هیچ وجه کافی نیست".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" اگر می‌خواهید تیم خوبی بسازید باید پول زیادی خرج کنید، به خصوص در لیگ برتر. من به موضع آرسنال و مالکش احترام می‌گذارم ولی همه می‌دانند تیمی که بخواهد قهرمان لیگ برتر شود باید پول کلانی خرج کند".

 

1413565

 

پیرس در ادامه گفت:" همه باشگاه‌های بزرگ در حال جذب بازیکنان بزرگ هستند. ولی شکی نیست که جذب بازیکن بزرگ پول کلان لازم دارد. ما متاسفانه بازیکنان بزرگی مثل آرون رمزی و دنی ولبک را از دست دادیم و حالا باید برای جبران فقدان آنها و جذب بازیکنان جدید ولخرجی کنیم".

 

دیدگاه‌ها