کد خبر : 1619690 | 03 تیر 1398 ساعت 13:08 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان توجیه بودند که صعودمان قطعی نیست

خوش‌خبر: آمریکایی‌ها گفتند پاسپورت‌ها را بیاورید

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدولی در هفته آخر با هم بازی دارند و امتیاز از دست می دهند، صعود ما تقریبا قطعی است.

خوش‌خبر: آمریکایی‌ها گفتند پاسپورت‌ها را بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، دومین شکست تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های ۲۰۱۹ در شرایطی رقم خورد که سایت فدراسیون جهانی قبل از این دیدار از صعود قطعی ایران خبر داده بود!


با این حال در آستانه بازی دیروز ایران و فرانسه FIVB هم خبر خود را اصلاح کرد؛ اما نشانه‌هایی از بی انگیزگی در میان بازیکنان دیده می شد.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال درباره غیبت برخی بازیکنان اصلی مقابل فرانسه به "ورزش سه" گفت: پزشک تیم اجازه بازی به نفراتی همچون میلاد عبادی پور، امیر غفور و پوریا فیاضی نداشت. این ۳ بازیکن دچار مصدومیت‌های جزیی هستند و روی آنها ریسک نکردیم. البته احتمالا می توانند با کارهای درمانی در بلغارستان به میدان بروند.


وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان قبل از بازی با فرانسه تصور می کردند صعود ایران قطعی شده، عنوان کرد: خیر، اینطور نبود. کسی فکر نمی‌کرد که صعود ما قطعی شده است. سایت فدراسیون جهانی این خبر را به اشتباه منتشر کرد، اما بازیکنان توجیه بودند. آنها با تمام توان وارد زمین شدند، اما متاسفانه نتیجه خوبی به دست نیامد.

 

1414921


سرپرست تیم ملی درباره اینکه معروف در نشست خبری صعود ایران را قطعی عنوان کرده بود، گفت: معروف به خاطر اینکه شرایط جدول را می داند، گفته صعود ما قطعی است. با توجه به اینکه تیم های بالای جدولی در هفته آخر با هم بازی دارند و امتیاز از دست می دهند، صعود ما تقریبا قطعی است. با این حال تا زمانی که روی کاغذ صعود ایران قطعی نشده باشد، نمی توانیم این موضوع را اعلام کنیم.


خوش‌خبر در پایان در پاسخ به این سوال که ویزای آمریکا برای حضور بازیکنان در مرحله نهایی صادر شده یا خیر، بیان داشت: از سفارت آمریکا به ما پیام دادند بعد از بازگشت از بلغارستان یک نفر پاسپورت های کل تیم را به دوبی ببرد تا ویزاها را داخل پاسپورت ها بزنند. فعلا که گفتند ۲۶ پاسپورت به سفارت بیاورید که به اندازه درخواست‌های ماست. امیدوارم که همه اعضای تیم بتوانند ویزای خود را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها