کد خبر : 1617952 | 26 خرداد 1398 ساعت 10:20 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد بایرن برای انتقال قرضی گرت بیل

به ادعای سان، بایرن مونیخ برای پایان دادن به وضعیت کابوس‌وار گرت بیل در رئال مادرید به او یک راه خروج پیشنهاد داده است.

پیشنهاد بایرن برای انتقال قرضی گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ به گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که از زمان روی کار آمدن زین‌الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در این تیم به مهره نامطلوب تبدیل شده، پیشنهاد داده تا به مدت یک فصل به عنوان بازیکن قرضی به این تیم آلمانی منتقل شود و به وضعیت کابوس‌وار خود در رئال خاتمه دهد.

 

1412229

 

پیش از این اعلام شده بود یکی از دلایل عدم تمایل باشگاه‌های اروپایی به جذب گرت بیل دستمزد بالای او در رئال است که به هفته‌ای 350هزار پوند بالغ می‌شود. اما حالا سان می‌گوید بایرن مونیخ حاضر شده به مدت یک سال دستمزد او را پرداخت کرده و گرت بیل را به عنوان بازیکن قرضی به آلیانز آرنا منتقل کند.

 

سان می‌گوید دستمزد گرت بیل آنقدر بالا است که باشگاه‌های لیگ برتری حتی نمی‌توانند به استخدام او به عنوان بازیکن قرضی فکر کنند. با توجه به اینکه گرت بیل می‌داند در فصل آینده احتمال بازی کردنش در رئال تحت هدایت زیدان نزدیک به صفر است، به احتمال زیاد با پیشنهاد بایرن مونیخ موافقت خواهد کرد.

 

سان می‌گوید رئال مادرید نظر خود درباره پیشنهاد بایرن را ظرف چند هفته دیگر اعلام خواهد کرد ولی با توجه به جمیع شرایط به نظر می‌رسد این مناسب‌ترین راه‌حل برای تمام طرفهای درگیر در این موضوع است.

 

دیدگاه‌ها