کد خبر : 1618890 | 30 خرداد 1398 ساعت 15:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ساری به استقبال جهنمی در ورزشگاه ناپولی

مائوریتزیو ساری سرمربی سابق ناپولی، هدایت تیمی را برعهده گرفته است که هواداران ناپولی با آن دشمنی دیرینه دارند و قطعا باید منتظر استقبال منفی در ورزشگاه سن پائولو باشد.

واکنش ساری به استقبال جهنمی در ورزشگاه ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، امروز اولین کنفرانس خبری مائوریتزیو ساری به عنوان سرمربی جدید یوونتوس برگزار شد. او که بین سال های 2015 تا 2018 سرمربی تیم زادگاهش یعنی ناپولی بود، پس از یک فصل حضور تقریبا موفق در چلسی، از این پس هدایت یوونتوس را بر عهده خواهد داشت. ساری به خوبی می داند که در ورزشگاه سن پائولو از او بدترین استقبال ممکن به عمل خواهد آمد.

 

 

1414122

 

 

سرمربی جدید یوونتوس در نشست خبری امروز و در پاسخ به سوالی در مورد تیم سابقش ناپولی گفت:« در ناپولی هر آنچه در توانم بود را گذاشتم. چه از لحاظ عاطفی و چه حرفه ای. من همیشه هوادار ناپولی بوده ام  و پیوندی احساسی با این تیم دارم. حاضر بودم همه چیز را فدای این تیم کنم اما در هر صورت دوران من در ناپولی تمام شد. نیاز داشتم مدتی از خانه فاصله بگیرم و سپس پیشنهاد بزرگترین باشگاه ایتالیا یعنی یوونتوس به دستم رسید. مجبور بودم حرفه ای تصمیم بگیرم. این در مربیگری یک روند طبیعی است.»

 

استقبال جهنمی در سن پائولو:« فقط یک چیز را می دانم. اگر من را تشویق کنند، از روی عشق و علاقه ای است که به من دارند و اگر علیه من سوت بزنند نیز از روی علاقه قلبی شان به من خواهد بود.»

 

سفر به یونان برای صحبت با رونالدو:« باید با فابیو پاراتیچی(مدیر اجرایی یووه) این مساله را هماهنگ کنم و او باید سازماندهی کند. نمی دانم فردا خواهد بود یا چه زمانی ولی قطعا باید با او حرف بزنم. نه تنها با رونالدو که با چند بازیکن مهم و برجسته دیگر تیم باید افکار و ایده هایم را در میان بگذارم. باید به شناخت بیشتری نسبت به هم دست یابیم.»

 

 

1414123

 

 

رونالدو و یوونتوس:« زمانی که ناپولی بودم، هر صبح با این تفکر که چگونه باید یووه را شکست دهیم بیدار می شدم و در نهایت موفق به پایین کشیدن این تیم نشدیم. الان اما خودم مربی یوونتوس هستم و همه توانم را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت. قطعا اسکودتو را می خواهیم ولی هدف اصلی، قهرمانی چمپیونزلیگ است.

یووه یک تیم برنده است و اتحاد و انسجامی که در میان اعضای این باشگاه دیدم، مرا مجذوب خود کرد. قطعا مربیگری رونالدو هم انگیزه ای دیگر برای من محسوب می شود. در ناپولی، ایگواین زیر نظر من بهترین رکورد گلزنی را به جا گذاشت و سعی خواهم کرد رونالدو نیز با من به بهترین رکورد گلزنی دست یابد.»

 

رونالدو و دیبالا کنار هم:« با این کیفیتی که هر دو دارند، چرا نتوانند کنار هم و در هر پستی بازی کنند؟ چیزهایی در تیم تغییر خواهند کرد و همه باید خودشان را وفق دهند.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها