کد خبر : 1615215 | 12 خرداد 1398 ساعت 02:43 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: این قهرمانی بدون کلوپ ممکن نبود

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، معتقد است که بدون حضور یورگن کلوپ، قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپاغیرممکن بود.

هندرسون: این قهرمانی بدون کلوپ ممکن نبود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که در سال 2016 در فینال لیگ اروپا و سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان شکست خورده بودند، امشب توانستند با نتیجه 2-0 تاتنهام را از پیش رو بردارند و برای ششمین بار قهرمان اروپا شوند. هندرسون معتقد است که رسیدن به این افتخار، بدون حضور مربی موفق آلمانی غیرممکن بود.

او به خبرنگاران گفت:" بدون این مربی، کسب این قهرمانی غیرممکن بود. در یک فصل، دوران سختی را پشت سر می گذارید اما آنچه از زمان آمدن او به دست آورده‌ایم، باورنکردنی است. اتحاد فوق العاده ای در تیم وجود دارد. او رختکن فوق العاده ای ایجاد کرد؛ همه تحسین ها برای سرمربی است.

 

1410173

 

من به اینکه عضوی از این باشگاه فوتبال هستم، افتخار می کنم و رسیدن به این افتخار برای من بسیار ویژه است. من هر بار که بازی می کنم، سعی می کنم بهترین بازی ام را ارائه بدهم و به تیم کمک کنم. من دوران سختی داشتم اما به مسیرم ادامه دادم؛ مانند آنچه این باشگاه پشت سر گذاشت.

این بهترین لحظه زندگی من است؛ این چیزی است که از کودکی رویای آن را داشتم. مسئله من نیستم؛ اینکه من کاپیتان تیم باشم یا جام را بالا ببرم. مسئله این باشگاه، این بازیکنان و این مربی است. ما حالا باید به مسیرمان ادامه بدهیم."

دیدگاه‌ها