کد خبر : 1615115 | 11 خرداد 1398 ساعت 18:21 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمد صلاح: امیدوارم هری کین امشب بازی کند

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول؛ در مورد فینال امشب با گری لینه کر، مجری مشهور بی تی اسپورت مصاحبه کرد.

محمد صلاح: امیدوارم هری کین امشب بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در فینال فصل قبل برابر رئال مادرید و در حالیکه در اوج آمادگی قرار داشت، بعد از خطای سرخیو راموس در نیمه اول مجبور به ترک زمین شد و حالا آن صحنه را بدترین اتفاق عمر ورزشی اش توصیف می کند. صلاح همچنین ابراز امیدواری کرد هری کین، گلزن انگلیسی تاتنهام بعد از هفته ها مصدومیت امشب قادر به بازی کردن در فینال باشد.

 

1410037

 

محمد صلاح در مورد هری کین گفت: "رقابت خوب در بالاترین سطح شکل می گیرد و من علاقمندم هری کین در دیدار فینال بازی کند. هری کین بازیکنی بزرگ است و برای سالهای متوالی است که او این موضوع را ثابت کرده است."

 

مصدومیت فینال فصل قبل لیگ قهرمانان؟ "این لحظه  ای بسیار ناامید کننده در زندگی حرفه ای و در کل زندگی من بود. برای رفتن به میدان تعویض شدن در اوایل فینال آنهم بعد از آن فصلی که داشتیم برای من بسیار ناامید کننده بود."

 

انتقادهایی در مورد عدم گلزنی صلاح ؟ "بسیاری از مردم می گویند محمد صلاح تمام کننده خوبی نیست و نمی تواند این وظیفه را به خوبی انجام دهد. زمانی که در رم زندگی می کردم در خانه اجاره ای خود با توپ و دروازه و قیف، زمین فوتبالی در خانه ساخته بودم و تمرین گلزنی می کردم."

 

1410038

دیدگاه‌ها