کد خبر : 1583796 | 24 دی 1397 ساعت 13:13 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچسترسیتی - ولورهمپتون

دو تیم منچسترسیتی و ولورهمپتون، امروز در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچسترسیتی - ولورهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها با 50 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته اند و با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول، 4 امتیاز با این تیم فاصله دارند و در پی آن هستند که با کسب پیروزی در بازی امروز، اختلاف ایجاد شده را جبران کنند. شاگردان گواردیولا در 6 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 3 شکست کسب کرده اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. با این حال دو پیروزی پیاپی، روحیه آنها را بهبود بخشیده و انتظار می‌رود امروز نیز عملکرد خوبی از آنها شاهد باشیم.

 

 

1371249

 

 

در آن سو، ولورهمپتون با 29 امتیاز در رده یازدهم است و در صورت کسب پیروزی در بازی امروز می‌تواند جایگاه خود در جدول را بهبود ببخشد. شاگردان سانتو در دیدار مقابل 6 تیم برتر لیگ، عملکرد بسیار خوبی داشته اند و در مجموع بازی ها در جام های مختلف این فصل، متحمل شکست مقابل این 6 تیم نشده اند. همچنین آنها هفته گذشته در جام حذفی انگلیس توانستند لیورپول را حذف کنند و مقابل تیم های قدرتمند بسیار خطرناک ظاهر شده اند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای سیتی و 1 تساوی به دست آمده است. سیتی از همراهی کلودیو براوو، الیکویم مانگالا و بنجامین مندی به علت مصدومیت محروم است و حضور سرخیو آگوئرو و ونسان کمپانی هنوز مشخص نیست. ولوز محروم و مصدوم خاصی برای این بازی ندارند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1372751

دیدگاه‌ها