کد خبر : 1621257 | 11 تیر 1398 ساعت 17:28 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی را ندادیم و رحمتی را هم نمی دهیم

از استقلال برای بازگرداندن رحمتی به من زنگ زدند

فرهاد حمیداوی می گوید از استقلال با من برای بازگرداندن رحمتی تماس گرفته اند اما من نام فرد تماس گیرنده را اعلام نمی کنم.

از استقلال برای بازگرداندن رحمتی به من زنگ زدند

به گزارش ورزش سه ،  پس از حرف و حدیث هایی که از صبح امروز مبنی بر بازگشت سیدمهدی رحمتی به جمع استقلالی ها شنیده می شد مالک باشگاه شهرخودرو به این خبر واکنش نشان داد. تیم شهرخودرو را می توان یکی از عجیب ترین تیم های حاضر در لیگ نوزدهم دانست چراکه پس از یحیی گل محمدی، این روزها خبر جدایی گلر تازه به این تیم پیوسته نیز به گوش می رسد. 


 در تماس با حمیداوی، مالک شهرخودرو در این باره گفت: نمی دانم که چرا هر کاری که ما می کنیم به این ترتیب پیش می رود. من هم مانند شما اخبار کذب درباره بازگشت رحمتی را به تیم سابق خود شنیدم اما ابدا نمی توانیم آن را قبول کنیم. پیش از این از باشگاه استقلال نیز با بنده تماس گرفته شده اما قطعا نظر من برای بازگرداندن رحمتی منفی بوده و خواهد بود. 


حمیداوی در این باره گفت: پیش از این هم درباره آقای گل محمدی و جدایی ایشان از تیم، چالش هایی به وجود آمد اما همانطور که دوستان دیدند ما اجازه جدایی گل محمدی را صادر نکردیم مطمئنا اجازه جدایی به سیدمهدی رحمتی نیز نمی دهیم. 


 او ادامه داد: ما امسال توانستیم تیم خوبی جمع و جور کنیم و به همه آنها نیز نیاز داریم. ما در رقابت های پیش رویمان باید هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و به همین دلیل به تمام بازیکنانمان نیاز صددرصدی داریم و قطعا همه آنها را باید در جمع تیم حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها