کد خبر : 1609400 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:28 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش: به عنوان یک لُر هرچه در توان دارم می گذارم

شک نکنید نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند

مهاجم نفت مسجدسلیمان می گوید همه توانش را به کار گرفته تا بتواند در راه بقا در لیگ برتر به تیمش کمک کند.

شک نکنید نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در مسابقه ای حساس به مصاف سپیدرود رفت و در ثانیه های پایانی این بازی موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند تا در جدول رده بندی جایگاه سیزدهمی را برای خود نگه دارد. نفتی ها حالا با این تساوی به بقا در لیگ امیدوار شده اند. یکی از بازیکنانی که در موفقیت های نفت مسجدسلیمان نقش داشته فرشید پاداش است. مهاجم سرعتی تکنیکی که سال گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود کرد. پاداش بعد از حضور در پارس جنوبی در نیم فصل از این تیم جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست و در بازی های گذشته نیز یکی از نفرات موثر تیمش بوده است.


پاداش در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تساوی با سپیدرود رشت عنوان کرد: ما در این مسابقه برای برد به میدان رفته بودیم. دوست داشتیم یک نتیجه خوب کسب کنیم و در لیگ برتر باقی بمانیم، اما شرایط طوری پیش رفت که توانستیم در ثانیه های پایانی گل تساوی را بزنیم و بازی مساوی شود. خیلی دوست داشتیم 3 امتیاز را به دست آوریم و در بازی های پایانی کارمان راحت تر باشد اما قسمت بود اینطور شود.


وی درباره شرایط خودش بیان کرد: من به عنوان یک لر نیم فصل دوم به نفت مسجدسلیمان پیوستم و هدفم کمک به این تیم است. از اینکه کنار هم زبان ها و هم ولایتی های خودم هستم بسیار خوشحالم و هرچه در توان دارم می گذارم تا برای تیم مفید باشم. اگرچه بعضی اوقات بدشانس هم بوده ام اما از جان مایه می گذارم و همه تلاشم را برای بقای نفت به کار می گیرم. امیدوارم کادرفنی و هواداران از من راضی باشند.


مهاجم نفت مسجدسلیمان با اشاره به شانس بقای این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: شک نکنید همه توان مان را برای این مساله به کار می گیریم. من شک ندارم که با درایت کادرفنی و همتی که بازیکنان دارند می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم و انشاالله در دو هفته پایانی با کسب نتایج خوب هواداران را خوشحال خواهیم کرد.


پاداش درباره اتفاقی که برای فیروز کریمی در جریان بازی قبلی رخ داد، افزود: کاش این اتفاق رخ نمی داد. بسیار متاسف شدیم و امیدوارم دیگر شاهد چنین مسائلی در فوتبال نباشیم. واقعا برای آقا فیروز ناراحت شدم و خوشحالم که اکنون سلامت هستند و شرایط جسمانی مناسبی دارند.

دیدگاه‌ها