کد خبر : 1611246 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 10:27 | 89.9K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح: این کفش طلای جدید ما است دخترم!(عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول دیروز بعد از دریافت مشترک کفش طلای لیگ برتر با انتشار پستی توئیتری نشان داد که از دریافت دوباره این جایزه بسیار خوشحال است.

صلاح: این کفش طلای جدید ما است دخترم!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح دیروز در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به همراه سادیو مانه و پیر امریک اوبامیانگ که هر سه امسال در لیگ برتر موفق به زدن 22 گل شدند کفش طلای رقابتها را دریافت کرد و بعد از دریافت این جایزه با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که چقدر از دریافت این جایزه برای دومین سال پیاپی خوشحال است و به آن افتخار می‌کند.

 

1405700

 

دیروز در هفته پایانی لیگ برتر، لیورپول با وجود پیروزی 2-0 مقابل ولوز با دو گل سادیو مانه نتوانست عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و جام قهرمانی به منچسترسیتی رسید اما صلاح با اینکه در بازی دیروز موفق به گلزنی نشد اما با 22 گلی که در طول فصل به ثمر رسانده بود مشترکاً با مانه و اوبامیانگ، گلزن آرسنال، کفش طلای لیگ را به خود اختصاص داد.

 

1405699

 

صلاح بعد از آن با انتشار عکسی از خودش به همراه کفش طلا، درحالیکه مقابل دخترش ایستاده و با او صحبت می‌کند از این کلمات استفاده کرد:" آره، می‌دونم یکی دیگه هم در خانه داریم. ولی این جدیده".

 

صلاح فصل گذشته با درخششی خارق‌العاده موفق شد با زدن 32 گل در 36 بازی کفش طلای لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. او امسال با اینکه نتوانست از نظر آمار گلزنی به درخشش سال گذشته باشد ولی در نهایت با 22 گلی که برای مرسی‌سایدی‌ها به ثمر رساند توانست برای دومین سال پیاپی این جایزه را به خود اختصاص دهد.

 

دیدگاه‌ها