کد خبر : 1602901 | 17 فروردين 1398 ساعت 18:29 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

انصاریفرد نیمکت نشین ناتینگهام فارست در هفته 39

مهاجم ملی پوش و ایرانی حاضر در رقابت های چمپیون شیپ انگلستان امروز و در بازی تیمش برابر روترهام یونایتد روی نیمکت نشسته است.

انصاریفرد نیمکت نشین ناتینگهام فارست در هفته 39

به گزارش" ورزش سه" کریم انصاریفرد شماره 10 تیم ملی ایران در جام جهانی و جام ملت های آسیا ، این هفته در رقابت های لیگ دسته اول انگلستان و در بازی برابر روترهام یونایتد مثل بازی هفته قبل تیمش برابر سوانسی روی نیمکت نشسته است. کریم در این فصل در 9 بازی برای ناتینگهام فارست به میدان رفته است و یک گل و یک پاس گل هم به نام خودش ثبت کرده است.


کریم البته که امیدوار است مثل چند بازی اخیر تیمش بتواند دست کم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. او در هفته سی و ششم و در بازی برابر هال سیتی در 31 دقیقه حضورش در ترکیب یک گل زده و یک پاس گل هم به هم تیمی هایش داده بود.

 


کریم انصاریفرد امسال و از هفته شانزدهم چمپیون شیپ انگلستان به تیم ناتینگهام فارست پیوست. او که آرام آرام به ترکیب تیمش اضافه می شد در حضور در جام ملت های آسیا چند هفته را از دست داد اما در بازگشت به انگلستان و بعد از مدتی نیمکت نشینی و دوری از ترکیب آرام آرام توانست خودش را به ترکیب فارست برساند. او امروز هم امیدوار است که به عنوان بازیکن تعویضی بتواند بار دیگر برای تیمش تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها