کد خبر : 1603354 | 19 فروردين 1398 ساعت 17:54 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوساگوانا و مطهری؛ برگ برنده منصوریان و ذوب

زوج ایرانی-نیجریه‌ای از زمین و هوا می‌کوبند

عصر امروز ذوبی ها در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می روند. دیداری که به احتمال فراوان زوج ایرانی و نیجریه ای در خط حمله تیم ایرانی حضور خواهد داشت.

زوج ایرانی-نیجریه‌ای از زمین و هوا می‌کوبند

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها باید امشب در دیداری حساس در دبی به مصاف الوصل امارات بروند و در این میان قطعا یکی از برگ های برنده این تیم به دو بازیکن حاضر در خط حمله بر می گردد. اوساگوانا و ارسلان مطهری دو مهاجم نیجریه ای و ایرانی ذوبی ها هستند که به تازگی به این تیم پیوستند و در بازی های اخیر این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا درخشیدند.


ارسلان مطهری که پس از جدایی از نفت تهران به مدت یکی دو سال کاملا کم رنگ شده بود پس از پیوستن به ذوب آهن توانست یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. او در یکی از بازی های پلی آف ذوبی ها برابر الغرافه و در دیدار اخیر این تیم برابر النصر امارات موفق شد برای تیمش گلزنی کند. مطهری با به ثمر رساندن گل سوم برابر النصر عربستان توانست پیروزی ذوبی ها را باعث شود.


اوساگوانا نیز دومین بازیکن مورد نظر در خط حمله ذوبی هاست که پس از آمدن علیرضا منصوریان به ذوب آهن پیوست و توانست در ترکیب اصلی به میدان برود. مهاجم نیجریه ای پس از حضور در ارنج تیم توانست هم در گلزنی و هم در به هم ریختن خط دفاعی حریف و همینطور نگه داشتن توپ در زمین حریف کاملا موفق عمل کند. او در دو دیدار سبزپوشان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، برابر دو تیم الکویت و الغرافه نیز موفق شد دوباره دروازه این تیم ها را باز کند تا موجبات صعود آنها به مرحله گروهی را باعث شود.

دیدگاه‌ها