کد خبر : 1603173 | 18 فروردين 1398 ساعت 20:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

برزیلی‌ها علیه خط دفاع ایرانی

جوانگرایی الوصل از پرسپولیس تا ذوب‌آهن

در حالی که کاپیتان الوصل به علت دریافت کارت قرمز بازی با ذوب‌آهن را از دست داده است اما سه بازیکن خارجی و جوان دیگر این تیم آماده دیدار با نماینده ایران هستند.

جوانگرایی الوصل از پرسپولیس تا ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش ‌سه"، الوصل امارات حالا در دومین سال پیاپی بعد از همگروهی با پرسپولیس با ذوب‌آهن دیگر نماینده ایرانی در یک گروه قرار گرفته است و برای صعود تلاش می‌کند. 


اما ترکیب این تیم نسبت به سال گذشته و جدال با پرسپولیس تغییرات فراوانی را تجربه می‌کند. آن‌ها در مدت این یک سال بازیکنان جوان تری را به لیست بازیکنان خود اضافه کرده‌اند و تنها از دو بازیکن 30 سال یا بالاتر در ترکیب فیکس خود بهره می‌برند. 


تنها بازیکنی خارجی که از سال گذشته در الوصل باقی مانده و کاپیتان این تیم به شمار می‌رود فابیو لیما است. وینگر 25 ساله برزیلی که با دریافت کارت قرمز برابر الزورا جدال با ذوب‌آهن را از دست داده و به همین دلیل شانس بزرگی به منصوریان و تیمش رو کرده است. 


این تیم اماراتی نسبت به سال گذشته کاسرس و رونالدو مندز را از دست داده و به جای آن دو بازیکن جوان دیگر در بخش هجومی دارد. کایو برزیلی و 28 ساله که تا به اینجا در لیگ امارات 12 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کرده است. هم‌چنین وینیسیوس لیما دیگر بازیکن برزیلی و 22 ساله در پست هافبک هجومی بازی می‌کند و تا به اینجا تنها 2 گل وارد دروازه حریفان کرده است و امید زیادی دارد با درخشش برابر ذوب‌آهن توانایی خود را ثابت کند. 


هم‌چنین الوصل یک مدافع غنایی 19 ساله به نام دوبنگ به ترکیب خود اضافه کرده که توانایی بازی در دفاع مرکزی و هم‌چنین دفاع راست را دارد و باید دید مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند یا خیر. این مسابقه حساس فردا از ساعت 20:10 در ورزشگاه زعبیل شهر دوبی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها