کد خبر : 1600966 | 07 فروردين 1398 ساعت 17:25 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ، مورینیو فصل بعد در لوشامپیونا (عکس)

ژوزه مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد، دوران استراحت را پشت سر می گذارد اما از تابستان هدایت تیمی جدید را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار اینکه مورینیو یک فصل دیگر را نیز بدون تیم بماند، کمی دور از ذهن است. تاکنون سابقه نداشته است که مورینیو یک فصل فوتبالی خارج از گود باشد و پس از اینکه سه ماه پیش از منچستریونایتد برکنار شد، برای بازگشت به دنیای مربیگری بی تابی می کند.

سرمربی پرتغالی که این روزها به تفسیر فوتبال برای شبکه های تلویزیونی مشغول است، چندی پیش در پاسخ به سوالی در مورد مقصد بعدی اش گفت:« می توانم به کشورهایی که قبلا در آنها کار کرده ام یعنی ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و انگلیس برگردم و شاید هم لیگی جدید را تجربه کنم. لیگ فرانسه؟ اگر بگویم که علاقه ای به آن ندارم، درواقع با شما صادق نبوده ام و اگر بگویم که پاسخم مثبت است، از فردا شایعات شروع می شوند.»

 

امروز تیتر یک نشریه معتبر اکیپ به مورینیو اشاره دارد. اینکه آقای خاص فصل بعد احتمالا قصد دارد در لیگ فرانسه مربیگری کند. اکیپ به تیم خاصی در این رابطه اشاره نکرده است ولی مشخصا نام پی اس جی به عنوان اولین تیم به ذهن ها خطور می کند.

مشکل اینجاست که سران پی اس جی با وجود اینکه با توماس توخل هم اخیرا از لیگ قهرمانان حذف شده اند، قصد ادامه همکاری با وی را دارند و حتی خبر از پیشنهاد تمدید قرارداد به این مربی آلمانی حاکی است.

لیون و موناکو، دو تیم دیگری هستند که ممکن است مقصد بعدی مورینیو باشند اما سبک بازی هجومی لیون و تکیه این باشگاه به بازیکنان جوان باعث می‌شود تا احتمال حضور آقای خاص در این باشگاه دشوار به نظر برسد و موناکو هم با توجه به اینکه فصل بعد در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت، نمی تواند تیم جذابی برای مورینیو باشد.

در هر صورت هنوز مشخص نیست که ادعای اکیپ به کدام تیم فرانسوی مربوط است.

 

 

1393218

 

 

دیدگاه‌ها