کد خبر : 1612845 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 19:08 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن طبق برنامه پیش می رود

شاگردان منصوریان در کربلا تمرین می کنند

مسئولان باشگاه ذوب آهن به اتفاقات عجیبی که در عراق و از سوی مسئولان فوتبالی این کشور رخ داده، توجهی ندارند.

شاگردان منصوریان در کربلا تمرین می کنند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن هنوز وارد کربلا نشده بود که با خبری عجیب مواجه شد؛ مسئولین عراقی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت عدم برگزاری این مسابقه در کشورشان ارسال کرده بودند و یک سایت عربستانی ساعاتی پیش نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که دستور عدم برگزاری دیدار شاگردان منصوریان برابر النصر را داده بود، روی خروجی سایت خود قرار داد.


این اتفاقات در حالی رخ می داد و خبر آن در رسانه های کشورهای حوزه خلیج فارس منتشر می شد که اعضای تیم فوتبال ذوب آهن به فرودگاه نجف رسیده بودند و باید برای استقرار در هتل محل اقامت خود، فاصله 80 کیلومتری نجف تا کربلا را هم طی می کردند تا به عنوان میزبان برای انجام آخرین بازی گروهی که شب آینده طبق برنامه باید برگزار شود، آماده شوند.

 


احسان بعیدی مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن می گوید که اتفاقات رخ داده، تاثیری در برنامه های آنها نخواهد داشت. او در گفتگو با "ورزش سه" گفت: « ما در حال انجام کارهای لازم برای برگزاری کنفرانس خبری هستیم و پس از آن هم از ساعت 19:30 دقیقه بازیکنان تمرین خود را برگزار می کنند. جلسه هماهنگی این مسابقه هم از ساعت 20 برگزار می شود.»

 

دیدگاه‌ها