کد خبر : 1613698 | 04 خرداد 1398 ساعت 10:33 | 747 بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردم شرایط برای انتخاب سرمربی اینگونه شود

استیلی: قطبی و تارتار جزو گزینه های تیم امید هستند

مدیر تیم ملی امید ابراز امیدواری کرد که سرمربی جدید این تیم تا قبل از اردوی 15 خرداد ماه انتخاب شود.

استیلی: قطبی و تارتار جزو گزینه های تیم امید هستند

حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی امید عنوان کرد: ما همچنان در حال مذاکره هستیم. 4 گزینه اصلی داشتیم که با آنها وارد مذاکره شدیم اما هرکدام به دلایلی حضورشان در تیم امید منتفی شد. الان مشغول رایزنی با گزینه های دیگر هستیم و امیدوارم به زودی بتوانیم مربی جدید را انتخاب کنیم.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا نام هایی مثل افشین قطبی و مهدی تارتار که طی روزهای گذشته نام شان مطرح شده جزو گزینه ها هستند، بیان کرد:من نمی خواهم نامی از کسی ببرم تا سوءتفاهم پیش نیاید اما دو نفری که شما نام شان را بردید هم جزو گزینه هایمان هستند، هرچند که هنوز مذاکره ای با آنها نشده است.


مدیر تیم ملی امید درباره زمان انتخاب سرمربی جدید این تیم تاکید کرد: سعی ما بر این است که تا قبل از برپایی اردوی امیدها در تاریخ 15 خرداد سرمربی جدید تیم امید را انتخاب کنیم. اگر این اتفاق افتاد که خوب است وگرنه اردو را با آقایان شاهرودی و بختیاری زاده آغاز خواهیم کرد تا تیم کارش را دنبال کند.


استیلی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کرد روند انتخاب سرمربی تیم امید اینقدر سخت شود، گفت: متاسفانه این اتفاق افتاد و شرایط سخت شد. 3، 4 مربی ای که جزو خوب ها بودند جواب منفی دادند و این شرایط برای ما قابل پیش بینی نبود. واقعا فکر نمی کردم اینطور شود. به هر حال بحث ملی است و سرمربیگری در تیم ملی افتخاری برای هر کسی محسوب می شود.


وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر نمی کند مبلغ پایین پیشنهادی به مربیان حضور آنها را منتفی می کند، خاطرنشان کرد: به هر حال شاید مبلغ ما پایین تر از باشگاه ها باشد اما شخصیت اجتماعی حضور در تیم ملی بالاتر و ارجح تر است. با این حال هرکسی اعتقاداتی دارد. برای برخی مسائل مالی مهم نیست و برای برخی مهم است.


استیلی درباره دلیل اینکه خودش هدایت تیم امید را قبول نکرد، گفت: از اعضای کمیته فنی که به من پیشنهاد سرمربیگری دادند، تشکر می کنم اما من برای کار مدیریتی آمدم و درست نیست که سرمربی شوم. با این که شناخت خوبی از تیم و بازیکنان دارم اما ترجیحم این است که یک سرمربی جدید برای امیدها انتخاب کنیم.


وی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم تا پایان هفته جاری و نهایتا قبل از اردوی تیم امید سرمربی را انتخاب کنیم تا بازیکنان با مربی جدید کارشان را آغاز کنند.

دیدگاه‌ها