کد خبر : 1612921 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 23:58 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود

سرمربی پرسپولیس می گوید ژاوی بهترین هافبک دنیا بوده است.

برانکو: پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری بعد از بازی با السد اظهار کرد: قبل از هر چیز به ژاوی بابت یک دوران ورزشی عالی که با بازی‌های قشنگش برای همه ما فوتبالی‌ها شادی به ارمغان آورد، تبریک می‌گویم. از اینکه ۱۵ سال متوالی بهترین هافبک دنیا بود لذت بردیم. آرزوی موفقیت و خوش شانسی در شغل جدیدش یعنی مربی‌گری داریم. خیلی خوشحالم که او دانش خودش را در اختیار فوتبال می گذارد. برای همکارم یعنی مربی سابق السد آرزوی موفقیت دارم. در ۳ سال اخیر رقبای خوبی برای هم بودیم. برای من جای خوشحالی داشت که رقیب او بودم و با السد بازی می‌کردیم. برای این تیم در دور بعدی لیگ قهرمانان هم آرزوی موفقیت دارم. امروز از برد تیمم لذت بردم. همچنین نیمه نهایی جام حذفی در انتظار ما است.

 

او ادامه داد: ما در مسابقه‌ای که از نظر نتیجه اهمیت نداشت، شخصیت خوبی را نشان دادیم. می‌خواستیم نشان دهیم با قاطعیت قهرمان ایران شدیم. هر بازی برای ما مهم است. فقط متاسف هستم هواداران زیادی به ورزشگاه نیامدند تا با هم از این بازی لذت ببریم. از نحوه بازی تیمم راضی هستم. در هنگام گرم کردن قبل از بازی حسینی نتوانست تمرین را ادامه بدهد. به بازیکنانم به خاطر بازی و برد تبریک می‌گویم. این یک مقدمه بسیار قشنگ برای دیدار نیمه نهایی جام حذفی بود.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: نشان دادیم لیاقت صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم. باز هم از بازیکنانم به خاطر تلاش هایشان در چند فصل گذشته تشکر می کنم. امیدوار هستم که در نهایت در جام حذفی هم شادی را تکمیل کنیم.

 

برانکو در مورد صعود نکردن تیمش هم بیان کرد: ما لیاقت صعود را داشتیم. نمی خواهم خودم را توجیه کنم. واقعیت این است که داوران ناعادلانه داوری کردند. در هیچ مسابقه‌ای از حریفان چیزی کم نداشتیم. پرسپولیس همیشه مدعی خواهد بود. این وظایف ما نسبت به باشگاه و هواداران است. این قانون ما است.

دیدگاه‌ها