کد خبر : 1557885 | 09 مهر 1397 ساعت 09:45 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش خطاکار دوباره دعوت می‌شود

محمد امین اسدی، مهاجم رده سنی امید پرسپولیس باز هم به اردوی تیم ملی امید دعوت می شود.

ملی‌پوش خطاکار دوباره دعوت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن یکی از بازیکنان گزینش شده برای همراهی تیم ملی امید در بازی های آسیایی بود و البته همراه این تیم به جاکارتا رفت و بازی هم کرد اما درست در آستانه بازی حساس با کره جنوبی از اردوی تیم ملی خط خورد و مجبور به بازگشت به تهران شد.


اگرچه این بازیکن در مصاحبه های متعددی که داشت خطای خود را انکار کرد اما اخراج از اردوی تیم ملی و بعد از آن محرومیت یک ماهه از سوی کمیته اخلاق نشان داد محمد امین اسدی حتما نظم اردوی تیم ملی را زیر پا گذاشته و باید جریمه می شده است.


در ملاقات اخیر برانکو و کرانچار صحبت هایی درباره این بازیکن شد. سرمربی تیم پرسپولیس با احترام به تصمیم مربی هموطن خود اذعان داشت باید به بازیکنان جوان کمک کرد که راه درست خود را پیدا کنند و طردشان هیچ کمکی به آنها و همچنین فوتبال نخواهد کرد و این راحت ترین کار ممکن است. کرانچار هم در این نشست به برانکو گفت کاملا با نظرش موافق است و باز هم محمد امین اسدی را به اردوی تیم ملی امید دعوت خواهد کرد تا متوجه شود که متنبه شده یا نه.


 کرانچار هم چنین به برانکو گفت: اینطور نبوده که با اولین خطا تصمیم به اخراج محمد امین اسدی گرفته باشم. این بازیکن توصیه های مکرر من را نادیده گرفته بود، از اینرو پیش از بازی با کره جنوبی برایم چاره ای باقی نماند که دست به اخراج محمد امین اسدی بزنم چرا که اگر این کار را نمی کردم نظم اردوی تیم ملی فدای ماندن محمد امین اسدی می شد.


گفتنی است اردوی تیم ملی امید بعد از بازیهای آسیایی از 10 تا 15 مهر در تهران برگزار می شود که به همین بهانه 29 بازیکن به اردو دعوت شده اند که نام محمد امین اسدی در بین آنها به چشم نمی خورد. البته قرار است نام نفرات اصلی برای اردوی دوم که بلافاصله بعد از اردوی اول برگزار می شود، اعلام گردد که شاید نام محمد امین اسدی بین آنها باشد.   


تیم ملی امید در روزهای آتی دو بازی دوستانه با تیم امید عراق در تهران برگزار می کند. این دو تیم پیش از بازی های آسیایی جاکارتا هم در عراق دو بازی دوستانه با هم داشتند که هر یک از دو تیم یک پیروزی و یک شکست به دست آوردند.

 

دیدگاه‌ها