کد خبر : 1495255 | 14 دی 1396 ساعت 00:10 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود یوونتوس به نیمه نهایی کوپا ایتالیا

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل رقیب همشهری، به نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا صعود کرد.

صعود یوونتوس به نیمه نهایی کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری موفق شدند با گل های داگلاس کاستا و ماریو مانژوکیچ، تورینو را از پیش رو بردارند و حریف آتالانتا در دیدار نیمه نهایی شوند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند؛ اما این یوونتوسی ها بودند که خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 7، میرالم پیانیچ گل اول بازی را به ثمر برساند؛ اما ضربه او که روی پاس خوب بلیز ماتوئیدی زده شد، مستقیما در اختیار دروازه بان تورینو قرار گرفت.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 15، قفل دروازه تورینو باز شد. بعد از اینکه ضربه پائولو دیبالا توسط مدافعان تورینو برگشت داده شد، توپ به داگلاس کاستا رسید و ضربه تماشایی او هم به گوشه دروازه رفت.

 

 

1273850

 

یک دقیقه بعد دیبالا می توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند؛ اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و این تیم چند موقعیت دیگر هم روی دروازه حریف داشتند؛ اما حضور به موقعیت مدافعان تورینو مانع از گلزنی آنها شد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات یووه آغاز شد و ماریو مانژوکیچ می توانست در دقیقه 48 اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ اما ارسال دیدنی لیششتاینر را مدافع تورینو به کرنر فرستاد.

 

برتری یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 67، ماریو مانژوکیچ حساب کار را 2-0 کرد. در حالی که بازیکنان تورینو به انتظار یک ضربه خطا منتظر سوت داور بودند، روی یک ضدحمله سریع از بازیکنان یووه، مانژوکیچ با میلیکوویچ تک به تک شد و توانست به راحتی کار را تمام کند.

 

بازیکنان تورینو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از دریافت گل دوم ابتکار عمل را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه یووه وارد کردند؛ اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یوونتوس با برتری 2-0، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دیدگاه‌ها