کد خبر : 63982 | 13 دی 1390 ساعت 16:14 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلالی‌ها از ما تشکر کردند

غدیری: پرسپولیس دروازه‌بان ما را هوایی کرد

سرمربی شهرداری یاسوج گفت: پرسپولیسی‌ها دروازه‌بان ما را هوایی کردند و دیگر از لحاظ روحی برایش مقدور نبود درون دروازه شهرداری قرار بگیرد.

غدیری: پرسپولیس دروازه‌بان ما را هوایی کرد

   جمشید غدیری گفت: با رسیدن به تعطیلات نیم فصل و به منظور برطرف کردن نقاط ضعف تیم، 7-8 بازیکن را زیر نظر گرفتیم که از این بین 2 یا 3 بازیکن را برای نیم فصل دوم انتخاب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم از فردا دوباره از سر گرفته می‌شود، گفت: از بازیکنانم رضایت دارم. در بازی با استقلال هم چون در 9 روز 3 بازی انجام داده بودیم، بازیکنان از لحاظ بدنی کم آوردند و این موضوع در نهایت به ضرر ما تمام شد.

غدیری تأکید کرد: با این حال مقابل استقلال کم نیاوردیم و بازی پایاپایی را ارائه کردیم. مظلومی و بازیکنان استقلال در پایان بازی به من گفتند تنها تیمی هستیم که در لیگ دسته اول بازی می‌کنیم اما صدمه‌ای به بازیکنان این تیم وارد نکردیم و به همین دلیل از ما تشکر کردند.

وی در مورد مصدومیت قباخلو گفت: این بازیکن مشکل خاصی ندارد و از هفته آینده با رفع شدن آسیب‌دیدگی‌اش به تمرینات تیم بازخواهد گشت.

سرمربی شهرداری یاسوج در مورد انتقال حسین هوشیار، دروازه‌بان این تیم به پرسپولیس گفت: ابتدا تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستیم این بازیکن به پرسپولیس برود، اما پرسپولیسی‌ها او را هوایی کردند و دیگر از لحاظ روحی برایش مقدور نبود درون دروازه شهرداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: او یک فرصت استثنایی پیدا کرده بود و آروزی هر جوانی بازی در استقلال و پرسپولیس است به همین دلیل تشخیص دادیم چون هوشیار دیگر نمی‌تواند بازیکن مفیدی برای ما باشد،‌ علی‌رغم میل باطنی با انتقال وی به پرسپولیس موافقت کنیم. با فشارهایی که به ما آوردند، باشگاه مجبور شد این کار را انجام دهد. از پرسپولیسی‌ها هم دلخور نیستم و در فوتبال حرفه‌ای این مسائل طبیعی است، اما ناراحتی من از این است که چرا بدون اطلاع باشگاه با بازیکن صحبت کردند تا وی هوایی شود.

وی افزود: برای رفع مشکل دروزاه‌بانی اصغر کرم‌الهی را به جمع خود اضافه کردیم.

 

دیدگاه‌ها