کد خبر : 1319900 | 04 اردیبهشت 1395 ساعت 10:31 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اشتوتگارت - دورتموند

دو تیم اشتوتگارت و دورتموند، امروز در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اشتوتگارت - دورتموند
به گزارش "ورزش سه"،دورتموند برای ادامه رقابت با بایرن و سخت تر کردن کار باواریایی ها به کسب پیروزی در این بازی نیاز دارد.

اشتوتگارت

اشتوتگارت با کسب 33 امتیاز از 30 بازی در رده ی پانزدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،3 شکست و دو تساوی کسب کرده اند و در فرم بسیار ضعیفی قرار دارند. تقابل آنها با دورتموند آماده می‌تواند کار را برایشان سخت تر از قبل نیز بکند.

اشتوتگارت برای فاصله گرفتن با منطقه سقوط، باید امتیاز کسب کند زیرا در روزهای پایانی بوندس لیگا،‌ آنها خطر سقوط را به خوبی حس می‌کنند. در 5 تقابل اخیر دو تیم،‌4 پیروزی برای دورتموند و 1 تساوی به ثبت رسیده است.

دورتموند

دورتموند با کسب 71 امتیاز از 30 بازی خود در رده ی دوم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 پیروزی،‌ 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در بهترین فرم خود نیستند. با این حال روند دورتموند پس از حذف از اروپا مقابل لیورپول صعودی بوده و باید دید آنها می‌توانند در این بازی حساس این روند صعودی را حفظ کنند یا نه.

در صورت پیروزی بایرن و شکست دورتموند، باواریایی ها قهرمان لیگ می‌شوند بنابراین شاگردان توخل برای اینکه تا لحظه آخر فشار را بر بایرن حفظ کنند با تمام تلاش خود در این بازی ظاهر خواهند شد.

ترکیب احتمالی:

1104135

دیدگاه‌ها