کد خبر : 1524419 | 26 اردیبهشت 1397 ساعت 12:45 | 116K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق شگفت انگیز در لیسبون

آشوب رادیکال ها به خاطر توقف برابر تیم عابدزاده (عکس)

چندین هوادار افراطی باشگاه اسپورتینگ لیسبون، پس از عدم صعود تیمشان به چمپیونزلیگ، به تمرینات این تیم هجوم برده و بازیکنان را کتک زدند.

 آشوب رادیکال ها به خاطر توقف برابر تیم عابدزاده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران از اینکه تیمشان در روز پایانی رقابت‌های لیگ پرتغال،  با شکست مقابل ماریتیمو که امیر عابدزاده در آن دروازه بانی می‌کند، سهمیه چمپیونزلیگ را از دست داد  بسیار عصبانی بودند. از همین رو ، هواداران عصبانی به زمین تمرین باشگاه حمله کردند، وسایل تمرینی باشگاه را شکستند، به رختکن رفتند و آنجا را نیز تخریب کردند و چندین بازیکن از جمله باسدُست را کتک زدند.

 

 

1302614

 

 

باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار بیانیه ای، انتقادی تند از هوادارانش به عمل اورد. در این بیانیه آمده:" باشگاه اسپورتینگ اینگونه نیست، اسپورتینگ نباید اینگونه باشد. ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که موضوع به صورت کامل مشخص شود و منتظر مجازات آنهایی هستیم که چنین فاجعه ای را به بار آوردند. این رفتار توسط رسانه ها مخابره می‌شوند و اقداماتی که با پشیمانی همراه می‌شوند، هیچ جایی در دنیای حرفه ای فوتبال ندارند. متجاوزان، هوادار فوتبال نبودند بلکه مجرم هستند."

 

 

1302615

 

 

باسدُست، مهاجم هلندی که 34 گل برای این تیم در فصل زده، در حمله هواداران دچار مصدومیت از ناحیه سر شده است. مهاجمان، خراشی جدی بر کف سر او ایجاد کرده اند. ژرژ ژسوس، سرمربی تیم، روی پاتریسیو، گلر تیم و ویلیام کاروالیو نیز مورد هجوم هواداران قرار گرفتند.

 

در ماه آوریل، برونو کاروالیو، رئیس باشگاه نیز پس از شکست تیمش مقابل اتلتیکومادرید، اعلام کرد که 19 بازیکن تیمش را تعلیق کرده، هر چند که پستش را از شبکه‌های اجتماعی پاک کرد و بیشتر این بازیکنان در بازی بعدی تیمش به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها