کد خبر : 1524939 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 16:40 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس

احتمال حضور ستاره عربستانی برابر رئال

طبق ادعای آاس، امشب سالم الدوساری، ستاره عربستانی ویارئال چند دقیقه فرصت بازی برابر رئال را پیدا خواهد کرد.

احتمال حضور ستاره عربستانی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و ویارئال امشب در ورزشگاه لاسرامیکا به میدان خواهند رفت. دیداری تشریفاتی از هفته آخر لالیگا که می تواند حسن ختامی برای هر یک از این دو تیم باشد.

رئال در صورت پیروزی بر ویارئال و شکست اتلتیکو مقابل ایبار می تواند به رتبه دوم برسد و ویارئال هم می تواند فصل را با شکست فینالیست لیگ قهرمانان به اتمام برساند.

 

نکته قابل توجه این بازی حضور سالم الدوساری، هافبک تهاجمی عربستانی ویارئال در فهرست 18 نفره این تیم برای دیدار امشب است. الدوساری که 5 ماه تمام فقط در کنار ستاره های ویارئال تمرین کرده و هرگز فرصت حضور در فهرست 18 نفره را پیدا نکرد، امشب برابر رئال می تواند به آرزوی خود برسد.

 

حساسیت کار ویارئال در راه کسب سهمیه لیگ اروپا باعث شده بود تا سرمربی این تیم به الدوساری اعتماد نکند اما حالا که کسب سهمیه قطعی شده، ستاره عربستانی در آخرین بازی فصل به فهرست 18 نفره راه یافته و امشب برابر رئال دقایقی فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

 

الدوساری مثل چند بازیکن دیگر ملی پوش عربستان طی توافق لالیگا و فدراسیون فوتبال عربستان و در اقدامی عجیب فرصت حضور در سطح اول فوتبال اسپانیا را پیدا کرده است.

 

دیدگاه‌ها