کد خبر : 1624127 | 24 تیر 1398 ساعت 21:20 | 874 بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: پتانسیل داشتن 4 تیم ملی را داریم؛

موضوع حضور بانوان با همکاری همه حل می شود

ابراهیم شکوری می گوید حضور هواداران در دیدار تیم ملی و امیدها الزامی نداشته و نظر سرمربیان دو تیم در این رابطه لحاظ شده است.

موضوع حضور بانوان با همکاری همه حل می شود

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان دیدار دوستانه دو تیم امید و بزرگسالان ایران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد بازی گفت: اتفاق خوبی افتاد و آن هم اینکه تیم امید و تیم بزرگسالان زیر نظر مربیان دو تیم، بازی خوبی انجام دادند. این بازی ها بسیار خوب است و باید بیشتر شود تا همه بچه ها انگیزه برای دعوت به تیم ملی را داشته باشند. کشور ما اینقدر پتانسیل دارد که چهار تیم ملی داشته باشیم. بازی به نظرم بازی خوبی بود ولی باید مربیان در این زمینه نظر بدهند.


سوال بعدی از شکوری در مورد حکم فتاحی بود و اینکه گفته می شود، دبیر کل باید حکم محرومیت او را ابلاغ کند. شکوری توضیح داد: ما در فدراسیون آقای علوی را انتخاب کرده ایم و اگر صحبتی در مورد بازی هست من در خدمت شما هستم.


کیفیت بازی پایین بود. برای رفتن به المپیک باید بازی های خارجی داشته باشیم. نظر شما در این زمینه چیست؟ شکوری گفت: خب این برداشت شما بوده است. در این مورد باید مربیان نظر بدهند. احتمالا مربیان به دنبال اهدافی بوده اند که این بازی را ترتیب داده اند. در آینده ما سعی می کنیم بازی های بیشتری برای هر دو تیم ترتیب بدهیم.


شکوری در مورد عدم حضور بانوان و اینکه گفته می شود به همین دلیل بود که بازی پشت درهای بسته برگزار شد، بیان کرد: این بازی دوستانه بود. نظر مربیان هر دو تیم را پرسیدیم. حضور هواداران الزامی نداشت ولی در آینده سعی می کنیم این دیدارها با حضور هواداران برگزار شود.


او ادامه داد: در آینده سعی می کنیم این موضوع (عدم حضور بانوان در استادیوم و الزامی که AFC روی آن دارد) با همکاری همه دوستان حل شود.

 

دیدگاه‌ها