کد خبر : 1625024 | 29 تیر 1398 ساعت 12:15 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز نقل و انتقالات تمام نشده است

اولیایی: رسانه ها بگذارند استقلال تیم خوبی ببندد

اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران قرار است رقابت های جام شهدا را برگزار کند هرچند به نظر می رسد که این اتحادیه باید نقشی تعیین کننده تر ایفا کند.

اولیایی: رسانه ها بگذارند استقلال تیم خوبی ببندد

به گزارش" ورزش سه" کاظم اولیایی مدیرعامل سابق استقلال و عضو اتحادیه فوتبال امروز در حاشیه قرعه کشی رقابت های جام شهدا در پاسخ به سوالاتی که درباره استقلال و پرو پئیچ از او شد گفت:«شرایط مملکت ما بخصوص از نظر اقتصادی و تحریم اقتضا می کند که همه کمک کنند. من خیلی خوشحال هستم که آقای خطیر و دیگر دوستان در مدیریت استقلال توانستند علیرغم اینکه ترامپ به فیفا گفته پول ما را ندهند این کار را انجام داده و پول را از فیفا بگیرند.»


او افزود:« امیدوارم باشگاه استقلال با نفوذهای شخصی کمک کند طلب فدراسیون فوتبال را هم بتوانیم از آن ها بگیریم.»


مدیرعامل سابق استقلال درپاسخ به این سوال که عملکرد خطیر را در استقلال با وجود انتقاداتی که از او بخصوص در نقل و انتقالات می شود گفت:« این نظر شما است. آقای خطیر یا هر مدیری هر زمانی که هست زحمت می کشد و همیشه عده ای راضی و عده ای ناراضی هستند.»


او ادامه داد:« باید بگذاریم تیم بسته شود و نتیجه بگیرد آن وقت قضاوت کرد. من توقعم از رسانه ها و هواداران این است که اجازه بدهند مدیران نقل و انتقالات را انجام بدهند و تیم را ببندند و بعد قضاوت کنند. هنوز فرصت نقل و انتقالات تمام نشده و برای انتقاد کردن زود است. در مورد محرومیت باشگاه ها هم رسانه ها خیلی زود قضاوت و تابوت باشگاه را بلند کردند. اجازه بدهید مدیرانی که زحمت می کشند و تیم را می بندند کارشان را انجام بدهند و تیم به زمین بیاید و آن وقت قضاوت کنید.»


اولیایی همچنین در رابطه با عملکرد مدیران استقلال و علی خطیر در نقل و انتقالات و جدایی برخی بازیکنان مطرح در سال گذشته و امسال گفت:« قضاوت کردن اینجوری درمورد تیم بزرگی مثل استقلال درست نیست و باید عملکرد آن ها را ببینیم. این باشگاه 75 سال قدمت دارد و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و نباید بازیکن سالاری را ترویج کنیم. برخی آنچنان درباره پاتوسی می گویند که انگار استقلال دو قهرمانی آسیا را با پاتوسی به دست آورده است. باید برای باشگاه احترام قائل باشیم بازیکنان می آیند و می روند اما باشگاه می ماند.»


او درباره اینکه فتحی گفته با رسانه های شایعه ساز برخورد می کند گفت:« هرکسی اجازه دارد در جامعه اظهار نظر کند، ما جامعه آزادی داریم و هرکسی می تواند نقد کند. اما من هم به عنوان مدیرپیشکسوت استقلال از رسانه ها و هوادارها می خواهم که به تیم، کادرفنی و مدیریت فرصت بدهند که تیم را بتوانند دور از حاشیه ببندند چون حواشی باعث می شود که در کار تیم خللی ایجاد شود.»


او در ادامه درباره نقش اتحادیه فوتبال در تصمیم گیری های کلان فوتبال ایران گفت:« در فوتبالی که دولتی است یک نهاد مردمی نمی تواند نقشی ایفا کند. ما همیشه کشور دولت سالار بودیم و هنوز هم هستیم. سی سال است باید فوتبال را به بخش خصوصی بدهیم. فوتبال ما را دولت اداره می کند اما ما اتاق فکر فوتبال ایران هستیم در حالی که اتحادیه در همه جا نقش اول را دارد. ما اما اتاق فکر فوتبال هستیم و الان می خواهیم جام شهدا را برگزار کنیم.»

دیدگاه‌ها