کد خبر : 1624456 | 26 تیر 1398 ساعت 11:11 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم محبوب قائمشهری ها آماده بازگشت

پیام عباس زاده برای داوران عصرجدید(عکس)

مهاجم محبوب قائمشهری ها بعد از یک فصل کابوس وار حالا در تمرینات پیش فصل این تیم حضور دارد و با رسیدن به دوران آمادگی فرصت دارد که فصل موفقی را رقم بزند.

به گزارش" ورزش سه" محمدعباس زاده در تمرینات پیش فصل نساجی حضور دارد و این برای هواداران این تیم نقطه امیدبخشی است. او فصل قبل را با بازوبند کاپیتانی نساجی در لیگ برتر فوق العاده آغاز نکرد و در 14 مسابقه قبل از مصدومیتش دو گل زد اما شش هفته مصدومیت به خاطر همسترینگ باعث شد که او در نیم فصل دوم و در بازی های باقیمانده مجموعا نود دقیقه بازی نکند هرچند در همین زمان یک پاس گل را به نام خودش ثبت کرد.


او اما هر زمان آماده بوده در خط حمله نساجی نقش منجی را بازی کرده است. در لیگ دو سال قبل او با سایپا شرایط خوبی داشت و در هفده بازی برای این تیم شش گل زد و سه پاس گل هم داد اما از هفته بیستم لیگ یک به نساجی برگشت و در پانزده بازی 15 گل زد و نقش کلیدی در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد. دو هت تریک و دو دبل آمار او در این پانزده بازی بود. او در سال قبل از آن و در لیگ 2016-2017 آزادگان در 30 بازی 24 گل به ثمر رسانده بود.


بهترین آمار عباس زاده در لیگ برتر از نظر میانگین گل زده در اولین فصل حضورش در این لیگ رقم خورد. او در لیگ سیزدهم و در پرسپولیس در 9 بازی 5 گل زد. او در یک بازی جام حذفی برای پرسپولیس هم یک گل زد تا آمار 6 گل زده در 10 بازی را در این تیم رقم بزند.


مهاجم 29 ساله نساجی در روزهایی که نساجی در کردان اردوی آماده سازی برگزار کرده است با روحیه ای خوب حضور دارد هرچند او باید هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیم برسد. عباس زاده کاپیتان نساجی است و با توجه به محبوبیتش اگر به آمادگی بالا برسد می تواند نقش کلیدی در سرنوشت این تیم بازی کند.


او در حاشیه بازی تدارکاتی برابر بادران در کنار زمین با توپ های تمرینی حرکات آکروباتیک انجام داد تا به نوعی با نشان دادن روحیه بالایش انرژی مثبت به هواداران نساجی منتقل کند. شاید هم دارد برای تهیه کننده و داوران برنامه "عصر جدید" این پیام را می فرستد که می تواند یکی از شرکت کننده ها باشد. البته که در این شرایط نساجی و هوادارانش به او در مستطیل سبز به مراتب بیشتر احتیاج دارند.


با این وجود محبوبیت بالای او و تجربه و سابقه اش در نساجی مسئولیتش را در این فصل سنگین تر از قبل هم کرده است به خصوص آنکه او فصل گذشته که اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر بود نتوانست در تمام فصل تیمش را کمک کند.

 

1420026

 

1420027

 

1420028

 

1420029

 

 

دیدگاه‌ها