کد خبر : 1620686 | 08 تیر 1398 ساعت 19:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو بونوچی؛ هدف جدید PSG

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی و باتجربه یوونتوس، مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

لئوناردو بونوچی؛ هدف جدید PSG


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با ماتیاس دی لیخت قرار دارد و بعید است این مدافع جوان و هلندی برای حضور روی نیمکت با مبلغی حداقل 70 میلیون یورویی توسط مدیران یوونتوس خریداری شده باشد. شایعات مبنی بر احتمال جدایی لئوناردو بونوچی در تابستان و انتقال او به پاری سن ژرمن است.

 

1395052

 

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن به دنبال انتقال بونوچی به پاریس است و مذاکرات بین طرفین برای این انتقال آغاز شده است. پاری سن ژرمن دستمزد سالانه 7 میلیون یورویی را به مدافع ایتالیایی پیشنهاد داده و ممکن است بونوچی یک سال بعد از بازگشت جنجالی به تورین، دوباره از یوونتوس جدا شده و این بار راهی لیگ یک فرانسه شود.

 

طبق ادعای این نشریه یوونتوس نیز مشکلی با فروش بونوچی ندارد و اعلام کرده حاضر است به پیشنهادات برای فروش مدافع باتجربه خود گوش دهد. البته اخباری در مورد تمایل برخی تیم ها چون بارسلونا و بایرن مونیخ نیز برای جذب بونوچی شنیده شده اما به نظر می رسد احتمال انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن بیشتر از دیگر تیم هاست و با انتقال رسمی دی لیخت به تورین، احتمالا مذاکرات جدی تر از قبل دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها