کد خبر : 1621630 | 13 تیر 1398 ساعت 13:18 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال دی لیخت به یوونتوس نهایی نمی شود؟

به نظر می رسد راه کوتاهی تا انتقال ماتیاس دی لیخت به یوونتوس باقی نمانده است.

چرا انتقال دی لیخت به یوونتوس نهایی نمی شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن بازگشت جان لوییجی بوفون به یوونتوس، حالا هواداران این تیم در انتظار نهایی شدن قرارداد ماتیاس دی لیخت، مدافع هلندی و 19 ساله آژاکس هستند اما هنوز توافق مالی کامل بر سر این انتقال انجام نشده است.

 

اسکای اسپورتس مدعی شد یوونتوس تا ساعتی دیگر اولین پیشنهاد خود را برای باشگاه هلندی ارسال خواهد کرد. پیشنهاد بیانکونری 55 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش است که این رقم از پیشنهاد پاری سن ژرمن کمتر بوده است.

 

1415632

 

برگ برنده یوونتوس در این شرایط، توافق کامل این باشگاه با خود ماتیاس دی لیخت و وکیلش مینو رایولا است. البته باشگاه آژاکس حداقل 75 میلیون یورو برای بازیکن جوان خود می خواهد و پیشنهاد رسمی یوونتوس کمتر از مبلغ مورد نظر آنها بوده است.

 

این اتفاق در حالی رخ می دهد که به نظر می رسید انتقال ماتیاس دی لیخت به تورین قطعی باشد اما حالا منابع ایتالیایی معتقدند هوز توافقات کامل برای این انتقال حاصل نشده است. مدافع جوان آژاکس ابتدا تا آستانه قرارداد با بارسلونا پیش رفت و بعد از آن شایعاتی مبنی بر توافق دی لیخت با پاری سن ژرمن و یونایتد هم شنیده شد و حالا هنوز تکلیف انتقال او به یوونتوس به طور قطع مشخص نیست.

دیدگاه‌ها