کد خبر : 1617567 | 24 خرداد 1398 ساعت 13:51 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

پالس های مثبت برای ماندن کاوه در بروژ

انتقال 22 میلیون پوندی رقیب رضایی به آستون ویلا

با وجود تمام گمانه زنی ها در خصوص فروش قطعی ستاره ایرانی اما انتقال سودآور رقیب برزیلی کاوه می تواند معادلات را در خط حمله بروژ به سود ستاره ایرانی رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل فاجعه بار کاوه رضایی به عنوان گران ترین انتقال تاریخ ژوپیرلیگ در حالی با برکناری ایوان لکو و ورود کلمنت سرمربی جدید به بروژ به پایان رسید که بعد از این تغییرات رسانه های بلژیکی از تصمیم قطعی سرمربی و مدیریت باشگاه برای قطع همکاری با ستاره ایرانی و فروش او خبر دادند.


این گمانه زنی ها و اخبار در حالی تا چند روز قبل ادامه داشت و حتی موضوع بازگشت احتمالی کاوه به فوتبال ایران نیز مورد توجه قرارگرفت که ظرف 48 ساعت گذشته با دریافت پیشنهاد وسوسه کننده و نجومی برای رقیب اول کاوه در خط حمله بروژ باعث شد تا معادلات برای این بازیکن برای فصل آتی به شکل دیگری رقم بخورد.


بنا به نوشته دیلی میل وسلی مورایس رقیب برزیلی و مهاجم اول فصل گذشته بروژی هاکه با درخشش خود اجازه خودنمایی به ستاره ایرانی و شماره 10 بروژ نداد با پیشنهاد 22 میلیون پوندی از سوی باشگاه آستون ویلا برای کوچ به فوتبال جزیره روبرو شد که این رقم دو برابر توافق چند هفته قبل او با باشگاه ایتالیایی لاتزیو است. 


مسلما سران بروژ به این پیشنهاد برای بازیکنی که تنها با دو میلیون پوند خریداری شده منفی نخواهد بود از همین رو فروش وسلی می تواند پالس مثبتی برای کاوه رضایی برای ماندن در بروژ و نشان دادن همان توانایی هایی باشد که در شارلروا به نمایش گذاشت و تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان ژوپیرلیگ شد. در این بین فیلیس ماتزو سرمربی جدید خنک نیز بی تمایل نیست تا بار دیگر همکاری جدیدی با شاگرد سابق خود داشته باشد اما با فروش رقیب برزیلی باید دید سیاست سران بروژ در قبال کاوه رضایی به کجا خواهد کشید.

 

1412885

دیدگاه‌ها