کد خبر : 1618429 | 28 خرداد 1398 ساعت 13:45 | 975 بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ رم به ادعاهای توتی: خیالپردازانه و غیر واقعی

باشگاه رم در پاسخ به ادعاهای فرانچسکو توتی بعد از جدا شدن از این باشگاه، اتهامات توتی علیه رم را خیالپردازانه و غیرواقعی خواند.

پاسخ رم به ادعاهای توتی: خیالپردازانه و غیر واقعی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه آاس رم، دیروز رسماً از پست خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه کناره‌گیری کرد و به دوران حضور 30ساله خود در این باشگاه پایان داد. توتی بعد از آن در یک کنفرانس خبری شرکت کرد تا درباره علت جدایی‌اش از رم توضیح دهد. توتی باشگاه را متهم کرد که در دوران دو ساله حضور در پست مدیر ورزشی، آاس رم به نظرات او بی‌توجهی می‌کرده است.

 

باشگاه رم نیز حالا در پاسخ به ادعاهای توتی در وبسایت خود بیانیه‌ای منتشر کرده و ادعاهای او را رد کرده است.

 

1358206

 

باشگاه آاس رم در بیانیه خود نوشت:" باشگاه رم متاسف است که مطلع شد فرانچسکو توتی از تصمیم خود برای ترک باشگاه خبر داده و قصد ندارد در پست مدیریت فنی باشگاه رم فعالیت کند".

 

در ادامه بیانیه آمده:" ما بعد از خروج مونچی از باشگاه این پست را به توتی پیشنهاد دادیم و منتظر پاسخ او بودیم. ما معتقد بودیم پستی که به فرانچسکو پیشنهاد شده یکی از مهمترین پستهای مدیریتی باشگاه است که ایفای وظیفه در آن به حداکثر تعهد نیاز دارد. خصوصیتی که از همه مدیران ارشد باشگاه انتظار می‌رود".

 

در ادامه بیانیه باشگاه آاس رم چنین آمده:" ما قصد داشتیم در مورد فرانچسکو صبوری پیشه کنیم و اجازه بدهیم او دوران گذار از یک فوتبالیست بزرگ به یک مدیر بزرگ را طی کند. پست مدیر فنی برای نشان دادن وفاداری ما به فرانچسکو به او پیشنهاد شده بود. با اینکه می‌دانیم گرفتن تصمیم برای ترک آاس رم بعد از 30 سال برای فرانچسکو چقدر سخت بوده، ولی معتقدیم درک او از واقعیت‌ها و تصمیم‌هایی که در باشگاه اتخاذ شده خیالپردازانه و به دور از واقعیت است".

 

دیدگاه‌ها