کد خبر : 1617409 | 23 خرداد 1398 ساعت 13:04 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات فتحی درباره استراماچونی، رحمتی و دیگران

مدیرعامل استقلال بعد از مدت ها سکوت درباره تمامی شرایط باشگاه استقلال و اخبار پیرامونی صحبت کرد.

توضیحات فتحی درباره استراماچونی، رحمتی و دیگران

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فتحی در گفت و گو با اخبار شبکه سوم سیما درباره انتخاب سرمربی استقلال و این روند گفت: روند اعلام نام سرمربی طولانی نشد و روند مذاکره طولانی بود و شاهد یک ماراتن مذاکره بودیم و به لطف خدا یک اتفاق مثبت رخ داد. بیش از دو هفته با او مذاکره کردیم و او امکانات ما را بررسی کرد. دو دستیار او به تهران آمدند و با او تماس داشتند و بعد از صحبت های فراوان، بامداد امروز قرارداد نهایی امضا شد و ایشان به مدت 2 فصل سرمربی استقلال شدند و امیدوارم حضور او منشا خیر باشد و استقلال به جایگاه اصلی بازگردد و دل هواداران شاد شود.


او در ادامه درباره مبلغ قرارداد و حضور او در تهران عنوان کرد: او تاریخ باشگاه را مطالعه کرده بود و با اطلاعات کافی به تهران آمد. تنها آیتمی که درباره آن زیاد صحبت نشد، مبلغ قرارداد بود. او بیشتر به دنبال امکانات باشگاه و شرایط استقلال بود. امیدوارم با حضور او روزهای خوبی در انتظار استقلال باشد.


فتحی درباره جدایی رحمتی از استقلال اضافه کرد: این خبر را در فضای مجازی دیدم اما با او صحبت نکردم. از طریق فضای مجازی مطلع شدم و با او صحبت نکردم. قرارداد رحمتی به پایان رسیده اما قطعا با او درباره آینده صحبت می کنم.


وی در ادامه پیرامون وضعیت منتظری تصریح کرد: منتظری هنوز به تهران بازنگشته است. البته دقیقا زمان پرواز را نمی دانم اما در بازگشت با او صحبت می کنم.


مدیرعامل استقلال درباره شرایط علی کریمی، پاتوسی و وریا غفوری گفت: با وریا و علی کریمی صحبت کردیم اما نتیجه نهایی مشخص نیست و امیدوارم ظرف روزهای آینده همه چیز مشخص شود. با پاتوسی نیز قبلا توضیح دادم. باید پرداختی صورت گیرد و با باشگاه کیپ تاون مذاکره می کنیم.


او درباره خریدهای جدید استقلال تصریح کرد: با 3-4 بازیکن صحبت کردیم و هنوز نهایی نشده است و در روزهای آینده از طریق سایت رسمی باشگاه همه چیز را اعلام می کنیم.


فتحی در خاتمه درباره پرونده شفر و وضعیت او افزود: امیدوارم پرونده شفر با خوبی و خوشی ختم شود. برای او در ادامه مسیر آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها