کد خبر : 1541312 | 05 مرداد 1397 ساعت 14:06 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست غرامت 100 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید

انتقال عجیب جلسون مارتینس از اسپورتینگ لیسبون به اتلتیکو، در روزهای اخیر حاشیه های زیادی به همراه داشته است.

درخواست غرامت 100 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید

به گزارش "ورزش سه"، جلسون محصول آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون است که دو سال پیش و در بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان و درخشش فوق العاده اش به شهرت رسید. در آن مقطع گفته می شد که رئال به دنبال جذب اوست اما جلسون نتوانست تداوم لازم را داشته باشد به خاطر فراز و نشیب هایش از فهرست رئال خارج شد.

 

 

1322241

 

 

انتهای فصل گذشته بود که پس از هجوم دسته ای از هواداران افراطی اسپورتینگ به محل تمرین این باشگاه و کتک زدن چند بازیکن، برخی از ستاره های اسپورتینگ تصمیم به فسخ یک طرفه قرارداد خود گرفتند که یکی از آنها جلسون بود اما اسپورتینگ این مساله را غیر قانونی دانست.

 

جلسون که قصد جدایی داشت، در نهایت با اتلتیکو به توافق رسید و باشگاه مادریدی برای حفظ روابط دوستانه اش با اسپورتینگ، تصمیم به مذاکره مستقیم با این باشگاه گرفت. در نهایت دو باشگاه بر سر قیمت به توافق نرسیدند و اتلتیکو جلسون را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد که این مساله باعث شد تا اسپورتینگ به فیفا شکایت کند.

 

امروز نشریه آاس ادعا کرد که در شکایت اسپورتینگ به فیفا، این مساله قید شده است که جلسون رقم فسخ 100 میلیون یورویی داشته و بازیکن آزاد نبوده است. در صورت اثبات این موضوع، اتلتیکو باید یکصد میلیون یورو به اسپورتینگ غرامت بدهد که خبر خوبی برای مادریدی ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ها