کد خبر : 1563437 | 02 آبان 1397 ساعت 11:27 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ما می خواهیم به قدرت بازگردیم؛

جنگ استقلال و سپاهان برای یک هدف مشترک

دو تیم مدعی و بزرگ تهران و اصفهان برای یک هدف مشترک در لیگ هجدهم به میدان می روند؛ احیای روزهای شیرین دهه گذشته.

جنگ استقلال و سپاهان برای یک هدف مشترک

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و سپاهان روز جمعه در ورزشگاه آزادی حساس ترین جدال هفته را برگزار می کنند. این دو تیم قدیمی و مدعی لیگ برتری که گذشته درخشانی دارند، شباهت های فوق العاده زیادی به یکدیگر دارند و حالا در مقطعی از تاریخ برابر یکدیگر صف آرایی می کنند که در آغاز مسیر پروژه بازگشت به قدرت در روزهای درخشش پرسپولیس، دیگر ضلع مثلث قدرت فوتبال هستند.

 

گذشته درخشان را می خواهیم


دهه هشتاد و سال های آغازین دهه نود، روزهای درخشان این دو تیم بود. هر دو تیم قهرمانی های زیادی در لیگ برتر و حذفی به دست آوردند و همواره ترکیبی مملو از ستاره داشتند. رقابت های این دو تیم تبدیل به جدال های حساس و پر حاشیه شده بود اما در سال های گذشته خبری از این موضوع نبود.


استقلال و سپاهان در آسیا نیز روزهای خوبی داشتند و یکی به فینال و دیگری به نیمه نهایی این مسابقات رسید تا حالا احیای قدرت دهه هشتاد، هدف مشترک این دو تیم باشد.

 

1346245

 

جدال حساس در جدول، بعد از سالها


استقلال و سپاهان مدت هاست که جدالی حساس در جدول نداشتند. دو تیمی که سال های گذشته برای قهرمانی در لیگ به مصاف یکدیگر می رفتند، در چند سال گذشته هر دو در اوج نبودند و نبرد این دو تیم بیشتر یک بازی با سابقه درخشان بود و برای یکی از دو تیم اهمیت داشت.


این جدال اما متفاوت از این رقابت ها است و سپاهان رده دومی در شرایطی به مصاف استقلال می رود که آبی های تهرانی برای مدعی بودن می جنگند و به روزهای درخشان خود نزدیک شده اند و می خواهند قهرمانی لیگ را تجربه می کنند.

 

امیر قلعه نویی؛ جذابیت ابدی


نقطه اشتراک دیگر این دو تیم اسم بزرگ فوتبال ایران است؛ امیر قلعه نویی با هر دو تیم قهرمان لیگ برتر شده و چهره ای درخشان دارد و حالا دوباره برابر تیم سابق خود قرار می گیرد.


قلعه نویی برابر استقلال همواره جدال های جذابی داشته و مطمئنا این جدال با حضور شفر، جذاب تر از قبل می شود. دو سرمربی سال گذشته 3 مرتبه به مصاف یکدیگر رفتند و برای چهارمین دوئل آماده می شوند.

 

دیدگاه‌ها