کد خبر : 1624981 | 29 تیر 1398 ساعت 09:40 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیقات فدراسیون اسپانیا در پرونده انتقال گریزمان

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به دلیل شکایت اتلتیکو مادرید، تحقیقات از بارسلونا در پرونده انتقال آنتوان گریزمان به این باشگاه را آغاز کرده است.

تحقیقات فدراسیون اسپانیا در پرونده انتقال گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال جنجالی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به بارسلونا و اعتراض شدید اتلتیکو به این انتقال، رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که فدراسیون فوتبال اسپانیا روند تحقیقات درباره شکایت اتلتیکو از بارسلونا در این پرونده را آغاز کرده است.

 

1420557

 

بارسلونا جمعه گذشته اعلام کرد گریزمان را رسما به خدمت گرفته است. وکلای گریزمان با واریز کردن 120 میلیون یورو به حساب اتلتیکو مادرید بند آزادسازی قرارداد او را فعال کرده و به این ترتیب او توانست از اتلتیکو جدا شده و با بارسلونا قرارداد امضا کند.

 

اتلتیکو دقایقی بعد بیانیه‌ای منتشر کرد و مدعی شد بارسا و گریزمان از ماه مارس با هم به توافق رسیده‌اند و از بارسلونا خواست 200 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن گریزمان بپردازد.

 

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو، پس از آن در فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایتی رسمی ثبت کرده و خواستار اقدام این فدراسیون شد. حالا به گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال این کشور تحقیقات را آغاز کرده و قصد دارد به این سوال پاسخ بدهد که آیا در انتقال آنتوان گریزمان خطا و عمل غیر قانونی‌ای انجام شده است یا نه.

 

دیدگاه‌ها