کد خبر : 1624480 | 26 تیر 1398 ساعت 13:00 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

امری: آرسنال به دنبال بهترین و گران‌ترین بازیکنان است

اونای امری، سرمربی آرسنال که تیمش تا اینجا در فصل نقل و انتقالات چندان موفق عمل نکرده می‌گوید توپچی‌ها برای تقویت تیم‌شان برنامه دارند و هر چه در توان داشته باشند خواهند کرد.

امری: آرسنال به دنبال بهترین و گران‌ترین بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال، باشگاهی که از سوی هوادارانش به ناکامی و بی‌عملی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی متهم شده می‌گوید آرسنال به دنبال جذب بازیکنانی بزرگ و گران است و قصد دارد پیش از شروع فصل جدید تیم خود را کاملا تقویت کند.

 

1420062

 

آرسنال تا این لحظه در نقل و انتقالات تابستانی چندان موفق نبوده. چند پیشنهاد این تیم تا کنون رد شده و بعضی مذاکرات توپچی‌ها طولانی‌تر از حد انتظار شده است. از جمله دو پیشنهاد آرسنال برای جذب ملی‌پوش اسکاتلندی سلتیک، کیه‌ران تیرنی تا کنون رد شده و توپچی‌ها از نظر مالی برای جذب ویلفرید زاها از کریستال پالاس دچار مشکل شده‌اند.

 

اما اونای امری در آستانه دیدار روز چهارشنبه تیمش با بایرن مونیخ در آمریکا به خبرنگاران گفت:" ما صبور هستیم و با آرامش کار می‌کنیم. ما واقعا به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که با عملکردشان بتوانند به ما کمک کنند. البته ما در تیم بازیکنان خوب و جوانان بااستعدادی هم داریم. ولی در بعضی پستها به چند بازیکن درجه‌یک نیاز داریم".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" به هواداران‌مان می‌توانم این را بگویم که ما تیم خیلی خوبی خواهیم داشت با بازیکنانی که الان در تیم حضور دارند بعلاوه سه یا چهار بازیکنی که می‌توانند به ما کمک کنند و ظرف چند روز آینده تکلیف‌شان مشخص خواهد شد".

 

دیدگاه‌ها