کد خبر : 1624713 | 27 تیر 1398 ساعت 17:55 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

با حکم سلطانی فر،

تقی‌زاده معاون امور مجلس و حقوقی وزارت ورزش شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد.

تقی‌زاده معاون امور مجلس و حقوقی وزارت ورزش شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، بعد از استعفای امیررضا خادم از معاونت پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش، وزیر ورزش و جوانان در حکمی هادی حسینی را به عنوان معاون جدید و جایگزین خادم معرفی کرد. اگر چه از همان زمان ورود حسینی به وزارت ورزش شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه وی قصد فعالیت دوباره در مجلس را دارد.

 

با توجه به مطرح شدن موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان، چند ماه بعد از زمزمه حضور حسینی به عنوان معاون جدید، در نهایت سلطانی‌فر تصمیم خود را علنی کرد و هادی حسینی به عنوان معاون جدید پارلمانی معرفی شد. این در حالی است که بعد از مدتی وی به دلیل تصمیم برای کاندیداتوری انتخابات مجلس، استعفای خود را اعلام کرد.

 

با توجه به اینکه مدتی از بلاتکلیفی معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش می‌گذرد، امروز وزیر ورزش و جوانان را به عنوان جمشید تقی زاده به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.

 

تقی‌زاده پیش از این سابقه فعالیت در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سازمان تربیت بدنی را در کارنامه داشته است. مسئول مرکز توسعه ورزش حرفه ای سازمان تربیت بدنی، رئیس کمیسیون ماده پنج در امور باشگاههای کشور، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس مرکز غرب آسیا، عضوهیأت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عضو هیأت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و... از جمله سمت های ورزشی تقی زاده بوده و با پست جدید دوباره به حوزه مدریت ورزشی بازگردد.

 

دیدگاه‌ها