کد خبر : 1625639 | 01 مرداد 1398 ساعت 10:49 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

دورخیز جوان‌های والیبال برای فتح سکو(عکس)

تیم والیبال جوانان ایران در شرایطی دیروز آرژانتین را شکست داد که یک گام بلند برای صعود به نیمه نهایی برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال جوانان که با چند بازیکن شناخته شده و برخی از بازیکنان نسبتا کم نام و نشان در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به میزبانی بحرین شرکت کرده، دیروز گام بلندی به سوی فتح سکوی تاریخی برداشت.


شاگردان بهروز عطایی که برخی از آنها مثل مرتضی شریفی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته سابقه بازی در تیم بزرگسالان را هم دارند، دیروز برابر آرژانتین صف آرایی کردند.


این بازی حساس و نزدیک در نهایت با حساب ۳ بر یک به سود ایران به اتمام رسید. جوانان بلندقامت ایرانی که امروز با ایتالیا مصاف می دهند، با اولین برد در دور دوم تا حدودی خیالشان از صعود به جمع ۴ تیم برتر راحت شد. از آنجایی که آخرین بازی در در دور دوم مقابل بحرین خواهد بود و این تیم حریف نسبتا راحت تری برای ایران است، از همین حالا می توان ایران را به عنوان یکی از ۲ تیم صعود کننده از این گروه دانست که راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.


تیم جوانان والیبال ایران تنها یک بار سال ۲۰۰۷ توانسته روی سکوی سوم جهان برود و هیچ گاه به فینال راه پیدا نکرده است. بدین ترتیب اگر ایران بتواند یکی از عناوین اول یا دوم این مسابقات را کسب کند، به سکوی تاریخی دست خواهد یافت.


البته عطایی انگیزه را از تیمش نگرفته و گفته امروز هم برای برد به مصاف ایتالیا می روند چون هدفشان صدرنشینی در این گروه است تا در نیمه نهایی با حریف آسان تری برخورد کنند.

 

1421216

 

1421215

 

1421214

 

دیدگاه‌ها