کد خبر : 1624641 | 27 تیر 1398 ساعت 11:40 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه سولسشر برای استفاده از راشفورد و مارسیال

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید از راشفورد و مارسیال به صورت چرخشی به عنوان تک‌مهاجم اصلی یونایتد استفاده خواهد کرد.

برنامه سولسشر برای استفاده از راشفورد و مارسیال

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید به آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد، ستاره‌های خط حمله تیمش اعلام کرده که در فصل آینده از آنها به صورت چرخشی به عنوان تک‌مهاجم اصلی شیاطین سرخ استفاده خواهد کرد.

 

دیروز در جریان دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیدز که در ادامه تور پیش‌فصل منسچتریونایتد برگزار شد شیاطین سرخ موفق شدند حریف خود را 4-0 شکست دهند و مارسیال و راشفورد هر دو در این دیدار موفق به گلزنی شدند.

 

1420215

 

سولسشر که در دو بازی دوستانه یونایتد در استرالیا تا کنون از راشفورد و مارسیال به عنوان نقطه کانونی خط حمله سه نفره تیمش استفاده کرده می‌گوید قصد دارد در فصل آینده از این دو به صورت چرخشی و به عنوان مهاجمین اصلی یونایتد استفاده کند.

 

سولسشر در این باره گفت:" مارکوس راشفورد می‌تواند در عرض خط حمله حرکت کرده و در موقعیت‌های مختلف این خط بازی کند. او گاهی به سمت چپ متمایل می‌شود. آنتونی مارسیال هم همینطورر است. هر دوی آنها می‌توانند نقش شماره 9 و شماره 11 را بازی کنند. آنها همچنین می‌توانند در کنار یکدیگر نقش شماره 9 و 10 را بازی کنند و حتی گاهی در سمت راست خط حمله هم قابل استفاده هستند".

 

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:" داشتن دو مهاجمی که بتوان از آنها به صورت چرخشی استفاده کرد برای من خیلی عالی است. به نظر من این دو را نمی‌توان در یک جا میخکوب کرد چون هر دو فوتبالیست‌های خوبی هستند که می‌توانند فضاها را تشخیص داده و از آنها استفاده کنند".

 

دیدگاه‌ها