کد خبر : 1624264 | 25 تیر 1398 ساعت 13:24 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم حس جاه طلبی در فدراسیون به پایان برسد

معصومی: با ورود دبیر تنور انتخابات کشتی داغ شد

ملی پوش سابق کشتی گفت: امیدوارم خروجی مجمع انتخاباتی فردا به نفع کشتی ایران باشد.

معصومی: با ورود دبیر تنور انتخابات کشتی داغ شد

به گزارش "ورزش سه"، فردین معصومی که با وجود رسیدن به سن ۴۱ سالگی هنوز هم بدنی آماده برای رفتن روی تشک دارد، این روزها به عنوان یکی از مربیان مطرح کشتی کنار تشک است و اخیرا هم دیدیم که رضا یزدانی را در انتخابی تیم ملی کوچ می‌کرد.


این کشتی‌گیر باتجربه که سابقه کسب نقره جهان و طلای آسیا را در کارنامه دارد، مثل همه اهالی کشتی این روزها دغدغه اصلی‌اش برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون است.


فردین معصومی در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی به "ورزش سه" گفت: همین که کشتی بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی صاحب خودش را پیدا می کند، اتفاق خوبی است. من به عنوان یک گوش شکسته از این اتفاق خوشحالم. باید از وزارت ورزش هم تشکر کرد که هر چند کمی دیر، اما انتخابات  فدراسیون کشتی را قبل از مسابقات جهانی و در فاصله یک سال تا المپیک برگزار می کند. امیدوار هستیم با آمدن رییس فدراسیون جدید حس جاه طلبی برخی‌ها در فدراسیون پایان پیدا کند و هدف همه پیشرفت کشتی باشد.


وی درباره تایید نشدن کاندیداهای نامدار فدراسیون کشتی عنوان کرد: واقعا بی‌انصافی است که بچه‌ای را از ارث محروم کنند. خادم، دبیر و جدیدی از وارثان کشتی هستند و باید در انتخابات باشند. البته جامعه کشتی از دیروز بابت این خوشحال است که تایید علیرضا دبیر رسیده و امیدواریم جدیدی و خادم هم تا فردا تایید شوند. به هر حال این ها سرمایه های کشتی کشور هستند. شما در کدام رشته می‌توانید این همه قهرمان تاثیرگذار پیدا کنید که هم در رشته خودشان و هم در سیاست تجربه بالایی داشته باشند. هر ۳ نفر هم تحصیلکرده و مدیر هستند. این برای جامعه کشتی یک افتخار است.


دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۰۹ ادامه داد: با ورود دبیر تنور انتخابات کشتی داغ شد. امیدوارم خروجی مجمع فردا به نفع کشتی باشد. آنهایی که می خواهند رای بدهند، بدانند که چقدر در آینده کشتی تاثیرگذار هستند. من کوچکتر از آن هستم که بخواهم نصیحت کنم، اما به نظرم نباید رای دهندگان بگویند به فلانی رای بدهیم که روی آن یکی کم شود! یا اینکه کسی واسطه شود که به فرد خاصی رای دهیم. روسای هیات ها بدانند که نماینده کشتی یک استان هستند. پس باید تشخیص بدهند که کدام کاندیداها اصلح تر است و رای درستی بدهند.


فردین معصومی که به عنوان مربی در انتخابی تیم ملی کنار رضا یزدانی حضور داشت، در پایان درباره وضعیت پلنگ برای مسابقات جهانی گفت: اتفاقا همین دیروز بالای سر رضا یزدانی بودم. من بیش از ۱۰ سال با رضا هم اتاق بودم و اخلاقش را به خوبی می دانم. به نظرم تنها حریف او خودش است و اگر اراده کند، فقط خودش است که می تواند خودش را شکست دهد. رضا باید استرس و حواشی را کنار بگذارد و با قدرت جلو برود. بدون شک او یک سروگردن بالاتر از تمام ۹۷ کیلوهای فعلی دنیاست.

 

دیدگاه‌ها