کد خبر : 1624887 | 28 تیر 1398 ساعت 20:03 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رودری

بازی برای گواردیولا باورنکردنی است

رودری، هافبک جدید سیتی، در مورد اولین تجربه بازی کردن در این تیم صحبت کرد.

بازی برای گواردیولا باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برتری 1-4 سیتی برابر وستهام در دیداری دوستانه، رودری گران ترین خرید تاریخ باشگاه سیتی که اخیرا از اتلتیکومادرید راهی لیگ برتر شده نیز به میدان رفت و حالا او در مورد بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا صحبت کرده است.

 

رودری گفت: "برای من یک سال بازی کردن زیر نظر دیگو سیمئونه و حالا پپ گواردیولا تجربه ای باورنکردنی است و باید دید من قادر به آموختن چه چیزهایی خواهم بود. اگر نگاهی به گذشته کنید متوجه می شود که گواردیولا فاتح چه عناوینی شده و شما نیز تلاش می کنید در چنین جام هایی به قهرمانی دست یابید. من باید به آموزه های گواردیولا توجه کنم و دلیل انتقال من به سیتی نیز همین بوده است.

 

1420472

 

گواردیولا تا به حال به من گفته بود که من باید توپ را حمل کرده و یاد داد چگونه هم تیمی های خود را پیدا کنم، من نمی توانم تمام دستورات تاکتیکی وی را توضیح بدهم و شما در طول فصل خواهید دید اما من با شرایط سیتی سازگار خواهم شد.

 

ما بعد از بازی خیلی صحبت نمی کنیم اما قبل از بازی او به من گفت چه کاری باید در زمین انجام داده و چگونه در امور دفاعی و تهاجمی تمرکز کنم. این کار آسان نیست، من باید سبک بازی خود را با سیتی تطبیق دهم و در مسابقات پیش فصل من اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهم کرد. بازی کردن در یک کشور جدید متفاوت است اما بازی سیتی به سبک فوتبال من نزدیک است."

دیدگاه‌ها